< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // סדרת מפגשים: הוצאת ספרים באקדמיה (סדרת מעברים) [מקוון] מפגש ראשון=4.2.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1012711/

שלום

רצ”ב תוכנית ראשונית לסידרה של ארבעה מפגשים סביב הוצאת ספרים. הסידרה היא חלק מתוכנית מעברים לפיתוח מקצועי של תוכניות המחקר ושל תלמידי ותלמידות המחקר.  בסידרה כרגע ארבע מפגשים (ראו צרופה ובאתר מעברים). רעיונות ובקשות לפיתוח הסידרה יתקבלו בברכה.

 מפגש ראשון:   הוצאת ספרים בהוצאה אקדמית ובכלל, יום חמישי ה 4 בפברואר, שעה 12.00.  כתובת הזום כאן. מפגש עם פרופ’ ארדינסט-וולקן, פרופ’ תמר הרמן וד”ר קובי פלד, העורכים הראשיים של הוצאות הספרים של  אוניברסיטת חיפה, האוניברסיטה הפתוחה ומכון בן-גוריון.

מפגש שני:  פרסום ספרים בעולם האקדמי: מבט (ועצות) מבפנים.

Insider’s Guide to the Book Publishing Process, with Dominic Byatt, Oxford University Press, Tuesday 9th February, 14.30 GMT, 16.30 Jerusalem, 15.30 CET .  Zoom address here

מפגש שלישי:   הוצאת ספרים: מבט מהוצאת מאגנס ומההוצאה לאור של מרכז זלמן שזר, יום רביעי ה 24 בפברואר 2021 בשעה 14.00-13.00. הקישור לזום כאן.

מפגש רביעי: המסע מעבודת דוקטורט לפרסום ספר, מפגש מעברים עם שלושה חוקרים שהפכו את הדיסרטציה שלהם לספר. בין הפקת ספר עיוני לספר פופולארי, ואיך בוחרים הוצאה לאור? כיצד מממנים? מה הערך של ספר לעומת פרסום מאמרים? יום רביעי, 3.3.2021, בשעה 20:30.   יוזמת ומנחה: גב’ איריס פוסקלינסקי, אוניברסיטת חיפה.  קישור לזום כאן.

ניתן להוסיף את מפגשי הסידרה בלבד ליומן האלקטרוני שלך כאן ו/או את כלל מפגשי מעברים ליומן האלקרטוני שלך כאן.

 פרטים באתר מעברים.

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added