< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: אפשר גם אחרת – תוכנית ממשק ועתיד הכשרת תלמידי המחקר באקדמיה (עמיר פינק) (סדרת מעברים) [מקוון] 7.1.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1010306/

שלום רב,

ביום חמישי במעברים:

אפשר גם אחרת – תוכנית ממשק ועתיד הכשרת תלמידי המחקר באקדמיה 

מפגש עם ד”ר עמיר פינק, מנהל תוכנית ממשק, ד”ר מיי ענאבוסי-עתמאנה, עמיתת תוכנית ממשק, המנטורית, גב’ רינת שפרן, ד”ר אביגיל פרדמן, בוגרות התוכנית וד”ר ניבי  קסלר. יום חמישי ה-7 בינואר 2021 משעה 14:00 עד 15:00.  קישור לזום כאן.

התשוקה לידע ולמחקר בחברה הישראלית הולכת וגדלה. אחד הביטויים החשובים שלה הוא המספרים ההולכים וגדלים של תלמידי מחקר בכלל ותלמידי דוקטורט בפרט. שימוש מושכל ביכולת תלמידי המחקר מחוץ לאקדמיה הוא צו השעה. אחת הדרכים החשובות והמרשימות בעניין זה היא ממשק – תוכנית יישום מדע בממשל.  תכנית ממשק משלבת דוקטורים מצטיינים בגופי הממשל למשך שנה אחת, כדי לסייע בהתמודדות עם סוגיות משמעותיות בתחומי הסביבה. עמיתי ממשק מתאפיינים ביכולת חשיבה מדעית מושכלת ובהיכרות עם כלים לחיפוש ידע מדעי ולאיתורו, והם בעלי ניסיון בניתוח ובאפיון סוגיות מורכבות, שאינן בהכרח מתחום המומחיות הישיר שלהם. במהלך השנה עוברים העמיתים מסלול הכשרה ייעודי ומקיף המעמיק את היכרותם עם הזירה הציבורית, מפתח מיומנויות להנגשת מדע וחושף בפניהם את הסוגיות הסביבתיות המרכזיות שאיתן מתמודדת ישראל. סרטון קצר על תוכנית ממשק נגיש כאן.

תוכנית מפגשי הסמסטר, כולל הסידרה מידות טובות מידות רעות, בקישור זה.

צילומי הפעילויות מועלים לאתר כיומיים לאחר הפעילות. הם נגישים מהאתר מערוץ היוטיוב שלנו.  הודעות על פעילויות וקישורים לזום מגיעות לנרשמים לרשת האמייל שלנו.

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added