< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לסדנה: סדנת מחקר: השתקפותם של חיי יומיום במסמכים מהארכיונים של קטלוניה (אדם קוסטו) [ירושלים 06/19] דדליין להרשמה=20.5.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9050801/

A medieval workshop with Prof. Adam Kosto (Columbia University)

הזמנה לסדנת מחקר על ימי הביניים: השתקפותם של חיי יומיום במסמכים מהארכיונים של קטלוניה

עפ פרופ’ אדם קוסטו (אוניברסיטת קולומביה)

קבוצת המחקר של הERC “אל מעבר לאליטה: חיי יומיום יהודיים באשכנז בימי הביניים” שמחה לארח את פרופ’ אדם קוסטו, מומחה להיסטוריה של מוסדות מאוניברסיטת קולומביה שבניו-יורק, באוניברסיטה העברית בירושלים. פרופ’ קוסטו יעביר סדנא שתדון בדרכים בהם יכולים חוקרים ללמוד על חיי היומיום בימי הביניים באמצעות מסמכים ארכיוניים, ותתמקד במסמכים מהמאות האחת-עשרה והשתיים-עשרה בקטלוניה.

הסדנא פתוחה לתלמידות ותלמידי מחקר מתקדמים מרחבי הארץ, המוזמנים להצטרף אל קבוצת “אל מעבר לאליטה” ללימוד משותף. היא תכלול שני מפגשים בני שעה וחצי, אשר יתקיימו ביום רביעי, ה12.6 וביום שני, ה17.6, בשעה 12:30 בקמפוס הר הצופים בירושלים. הסדנא תיערך בשפה האנגלית ותכלול ניתוח טכני של מסמכים ארכיוניים בשפת המקור, ולפיכך, ידע בלטינית, קריאה ותרגום של מסמכים מראש חיוניים להשתתפות. לשם קבלת החומרים הרלוונטיים ולאישור ההשתתפות, יש לפנות במייל לאודרה צברי-פינגרמן בכתובת audreyzf@savion.huji.ac.il , עד יום שני, ה20.5.

https://beyond-the-elite.huji.ac.il/

Message publisher
פרופ' אלישבע באומגרטן elisheva.baumgarten@mail.huji.ac.il 025880424
Full address
האוניברסיטה העברית בירושלים, קמפוס הר הצופים
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added