< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: המפגש השני של הפורום הישראלי להיסטוריה סביבתית - היסטוריה סביבתית של האיזורים הצחיחים והצחיחים-למחצה במרכז אסיה במאה העשרים [אונ ת"א / ת"א] 9.4.24

Message URL: https://www.hum-il.com/message/4040404/

המפגש השני של הפורום הישראלי להיסטוריה סביבתית ייערך ביום ג’, 9/4/2024, בין השעות 18:00-16:00 בפקולטה למדעי-הרוח באוניברסיטת תל-אביב (חדר סמינרים 449 בבניין גילמן).

כותרת המפגש השני היא “היסטוריה סביבתית של האיזורים הצחיחים והצחיחים-למחצה במרכז אסיה במאה העשרים”, והוא יתחלק לשני חלקים (שיתכתבו כמובן זה עם זה). בחלק הראשון יציג בפנינו זוהר צפנת מהמכון לחקר המדבר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב את מחקרו; ואילו החלק השני ייערך במתכונת של שולחן עגול בהשתתפות פרופ’ יואל רסקין (המחלקה לסביבה, תכנון וקיימות, אוניברסיטת בר-אילן), ד”ר חבצלת יהל (מכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב) ופרופ’ ריכב (בוני) רובין (המחלקה לגיאוגרפיה, האוניברסיטה העברית).
בדומה למתכונת של המפגש הראשון, החלק השני (וה’שולחן העגול’) יעסוק בנושאים משותפים ובין-תחומיים, ובו נדון גם בסוגיות הקשורות במתודולוגיה על רקע המסגור התימתי של איזורים צחיחים או צחיחים-למחצה, לצד דמיון ושוני של ההשלכות הסביבתיות והחברתיות אשר התרחשו באזורים הצחיחים של מרכז אסיה לבין מקרי-בוחן באזורים צחיחים אחרים כגון ים המלח, מדבר סיני והסהרה.

הכל מוזמנים/ות; כדי שנוכל להיערך בהתאם (וגם מבחינת כיבוד וכיו”ב), נבקשכם/ן למלא את גליון הגוגל-דרייב שלהלן –
https://forms.gle/MRrFsDyF6L99t4Df7

נשמח להתראות במועד המפגש,
בברכה,
ענת ועומר

Message publisher
דן תמיר dan.tamir@mail.huji.ac.il
Full address
אוניברסיטת תל אביב, בניין גילמן חדר 449
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added