< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // שיחה: מפגש באמצע מלחמה (אילת שביט, דוד לוי-פאור) [מעברים / מקוון] 28.12.23

Message URL: https://www.hum-il.com/message/3122621/

מפגש באמצע מלחמה.  דוד לוי-פאור משוחח עם פרופ’ אילת שביט,  המכללה האקדמית תל-חי,   יום חמישי ה 28 בדצמבר בשעה 13.00. קישור לזום כאן.

את אילת שביט מכפר גלעדי פגשתי באחת מקבוצות הווטסאפ של פעילים ופעילות באקדמיה.  החוכמה המעשית והנעימות בלטו מייד.  עם תחילת המלחמה למדתי שנאלצה לעזוב את ביתה, להשאיר את בן זוגה בכיתת הכוננות בקבוץ, תאומים בצבא,  לתמוך בבן שישב בבית מתוסכל חודשיים ורק לאחרונה נלקט בתיכון (במרחק 50 דקות ברכב או שעה וחצי באוטובוס).   נשוחח עם אילת על איך זה להיות מפונה ולשמור על התפקיד והזהות האקדמית, מחשבותיה על העתיד, האישי והאקדמי שלה. נקדיש גם זמן לתל-חי, לשאלות של שלום ומלחמה, ובעיקר נלמד להכיר אותה.

אילת היא ראש החוג ל”פילוסופיה משולבת עשייה” במכללה האקדמית תל חי, עמיתת מחקר בטכניון ויו”ר האגודה הישראלית לפילוסופיה.  אילת היא גם כלת פרס ההשכלה הגבוהה, וגם כלת פרס בלומפילד. מחקריה עוסקים בקשרים שבין מדע לערכים, תוך התמקדות במושגים של שותפות, מקומיות, אינדיבידואליות וקולקטיביות. ספרים שכתבה או ערכה יצאו לאור בהוצאת מאגנס (2008), Yale(2017) ו- (2018) MIT, ומאמריה הופיעו בעיתונים מדעיים ופילוסופיים, כגון Philosophy of Science, Journal of Philosophy, Philosophical Transactions of the Royal Society B,. היא ממקימי “אקדמיה בכיכר”, יוזמה שצמחה בקריית שמונה בקיץ 2011, ומייצרת דיאלוג ביקורתי ואקטיביסטי בין האקדמיה לקהילה.

 

* (סדרתמעברים)

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added