< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // סדרת אירועים: חידוש הפעילות של הפורום הישראלי להיסטוריה סביבתית (סדרת פורום היסטוריה סביבתית) [ירושלים & ת"א & מקוון]

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2022722/

 

שלום לכולן ולכולם,

אנחנו שמחים להודיע על חידוש הפעילות של הפורום הישראלי להיסטוריה סביבתית! מפגש הפתיחה החגיגי יערך ביום שלישי, 1 מרץ 2022, 20:30-19:00 בזום. בחלק הראשון של המפגש ירון בלסלב, מייסד הפורום, ידון איתנו ב״היסטוריה סביבתית בין הארץ לעולם״ ודותן הלוי יגיב על הדברים בקצרה ויפרט את התוכנית להמשך השנה. לאחר מכן נערוך היכרות עם חברי הפורום ונושאי המחקר העכשווים שלהם דרך דיון בקבוצות על תפקידה של ההיסטוריה הסביבתית היום, בהובלת נעמי יובל-נאה. המפגש גם יספק הזדמנות להצטרף לצוותים שיארגנו פעילויות שונות של הפורום, כולל חידוש המסורת של הכנס השנתי.

קישור למפגש הראשון – https://tau-ac-il.zoom.us/j/7956981500

בהזדמנות זו, אנא שריינו ביומנים גם את מועדי שני המפגשים הבאים של הפורום לסמסטר הקרוב: תחילה, ביום שישי, 1 אפריל 2022, 13:30-10:00 נתכנס פיזית בבניין אוספי הטבע הלאומיים שבקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים. בחלקו הראשון של המפגש נערוך סיור באוסף הצמחיים ההיסטורי (העשבייה) בהובלת נעמי יובל-נאה. בחלק השני של המפגש, נפגוש את אבנר וישניצר (היסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה, אונ׳ תל אביב) להרצאה: ״מחפשים בנרות: דבורים, כבשים ותאורה מלאכותית באימפריה העות׳מאנית.״

המפגש החותם של הסמסטר יתקיים ב-17 מאי 2022 בשעה 17:00 בזום ובו נפגוש את Joana Gasper De Freitas מהמחלקה להיסטוריה באוניברסיטת ליסבון להרצאה ודיון תחת הכותרת: ״Sea, Sand, People: Pulling Dunes Out of the Archives״. פוסטר ובו תוכנית המפגשים לסמסטר הקרוב מצורף.

על מנת לסייע לנו לקבל תמונה של תחומי העניין של חברי הפורום הנוכחי, נשמח מאוד אם לקראת ה-1 במרץ תמלאו את הסקר הקצרצר בקישור. בנוסף, נשמח מאוד אם תוכלו להעביר את המייל הזה הלאה לחוקרים וחוקרות מרמת דוקטורנטים והלאה שעשויים להיות מעוניינים בהצטרפות לפורום.

מצפים לראותכם בקרוב,

דוד שור, נעמי יובל-נאה ודותן הלוי

* (envisfor)

Message publisher
ד"ר עומר אלוני מרצה בית-הספר למשפטים, המרכז האקדמי פרס הפורום הישראלי להיסטוריה סביבתית Omerico82@gmail.com
Full address
בניין אוספי הטבע הלאומיים שבקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added