< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // הרצאה: מגמות עכשוויות בהיסטוריה של הרפואה (קת'רין פארק) [אונ ת"א, מקוון] 4.10.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1091111/

פארק, אמריטה מהמחלקה להיסטוריה של המדע באוניברסיטת הרווארד, מוכרת לנו מעבודותיה פורצות הדרך בהיסטוריה של מדע ורפואה בימי הביניים ובעת החדשה המוקדמת. פארק תקיים שני אירועים. האחד, ביום ב’, 4 באוקטובר 2021, בין 12 – 14 והוא הרצאה פתוחה לציבור. פרופ’ פארק תציג את המגמות העיקריות לדעתה בהיסטוריה של הרפואה תוך שימת דגש על ידע הנובע ממלאכה ומשולב במלאכה כדרך לשים על המפה נשים עוסקות בידע. היא גם תתייחס לפרויקט הנוכחי שלה שמאורגן סביב אובייקטים של ידע מדעי. היא מקווה באופן זה לשנות את נקודת המבט באופן שמאפשר לנו לדון במגוון רחב יותר של אנשים ונשים ש”יודעים” ו”עושים” מדע.

האירוע השני הוא סדנה לתלמידי מחקר: ביום ה’, 7 באוקטובר 2021, בין 12 – 16. [נמחק משפט] סטודנטיות וסטודנטים לתארים מתקדמים שמעוניינים לפגוש את פרופ’ פארק ולהציג בפניה את המחקר שלהם מוזמנים להגיש מועמדות. שלחו ל- schoolofhist@tauex.tau.ac.il קורות חיים וטקסט קצר (עד 500 מילים) שבו תציגו את עצמכם, את עבודתכם ומה אתם מקווים להשיג במפגש עם פרופ’ פארק. מועמדות אפשר להגיש עד ה-19 בספטמבר. תשובות תשלחנה עד ה-24 בספטמבר.

נכון לעכשיו, תחת אילוצי קורונה, המדובר באירועי זום. בהתקרב המועד, אם הנסיבות ישתנו, פרופ’ פארק תקיים את האירועים באופן פיסי באוניברסיטת תל אביב. נעדכן בהתאם. אם תרשמו את פרטיכם בטופס (https://forms.gle/A37vA9R7WMGmBh9s6) נשמח לעדכן אתכם ישירות.

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added