< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: שיחת מעברים על מדעי הרוח, עם דיקנית הפקולטה למדעי הרוח באונ תל אביב (רחל גלי צינמון) (סדרת מעברים) [מקוון] 28.7.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1072420/

שלום רב,
אני שמח להזמין אתכם למפגש נוסף במסגרת השיחות על מדעי הרוח. הפעם עם פרופ’ רחל גלי צינמון, דיקנית הפקולטה למדעי הרוח, אוניברסיטת תל-אביב. המפגש יתקיים ביום רביעי ה-28 ביולי 2021, משעה  16:00 עד 17:00. כתובת הזום למפגש כאן.
 מפגש עם דקאנית הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל-אביב. במהלך המפגש נשוחח על האתגרים של מדעי הרוח כפי שהם נראים מזווית ראייתה. בין היתר, על תפיסת האקדמיה כמוסד להכשרה מקצועית, על מחויבות האקדמיה לחברה, על תהליכי למידה מתמשכים לאורך החיים ועל הוראה ולמידה מחוץ לגבולות האקדמיה.
פרופ’ צינמון  היא פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב בישראל, שם היא משמשת כראשת המעבדה לחקר התפתחות קריירה שבבית הספר לחינוך, וכדיקנית הפקולטה למדעי הרוח. תחומי המחקר שלה מתמקדים בהתפתחות קריירה של קבוצות מוחלשות, בתפקידי עבודה ומשפחה לאורך החיים, בתוכניות ותפיסות עתידיות ובפיתוחן של התערבויות חינוכיות בקריירה.
היא הובילה מחקרים ופרויקטים רבים במימון קרנות מחקר שונות. קבוצת המחקר שלה שותפה למספר מיזמים חברתיים  בשיתוף עם אירגוני מגזר שלישי וארגונים ממשלתיים המתמקדים בהתערבויות בקריירה בבתי ספר במגזר היהודי, הערבי והדרוזי, בהתערבויות לצעירים בסיכון ובמיזם חדש לקידום תעסוקה למובטלים.
מודל העבודה של פרופ’ צינמון מדגיש את החשיבות של מעורבות בארבעה תפקידים מרכזיים במטרה להגביר רווחה ושביעות הרצון מהחיים: עבודה, משפחה, קהילה ופנאי.
עבודתה מונעת על ידי מחויבותה העמוקה להתפתחות האדם ועל ידי אמונתה באחריות חברתית לבריאותם, רווחתם וחייהם המשמעותיים של הפרט.
פרופ’ סימון היא בת, אחות, רעייה, אם לשלושה ילדים, חברה ורצה למרחקים
למטה שמח להנגיש ראו למטה אוסף שיחות מעברים על מדעי הרוח:
1)  עם פרופ’ אבנר בן זקן.
2) עם פרופ’ מלכה חובב-רפפורט
3) עם פרופ’ חביבה פדיה
4) עם ד”ר סיגל נאור-פרלמן וליאור פרלמן.
5) יוהן אסטלינג,  על ארגון מדעי הרוח (מתוך מפגש על המיתוס של הומבולדט)
6) פרופ’ אלכס לובוצקי על לימוד לשמו (מתוך מפגש על ההיסטוריה של מתמטיקה באקדמיה הישראלית)
7) פרופ’ אדו פרלמן, סיו”ר מל”ג, (יונגש בוידאו בהקדם)
בתוכנית ובהמשך: מפגש עם הדיקן הנכנס למדעי הרוח באוניברסיטה העברית, פרופ’ ניסים אוטמזגין.
מפגשי מעברים מופיעים בערוץ היוטיוב שלנו  שאתם מוזמנים להצטרף איליו.
אפשר להצטרף ללוח האירועים שלנו וכך לקבל את הזימונים והתאריכים בקלות. ראו פרטים למטה
בברכה,
פרופ’ דוד לוי פאור
You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added