< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: המסע מעבודת דוקטורט לפרסום ספר (סדרת מעברים) [מקוון] 3.3.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1022710/

שלום לכולם

השבוע במעברים:

יום שני 20.00  פרופ’ מיטשל אש על “למה אוניברסיטאות?”. תיאור רחב למטה ובאתר” במסגרת הסדרה האקדמיה: היסטוריה מקומית, השוואתית, גלובלית ותרבותית. זום כאן.  1 במרץ.  צילום שני המפגשים הראשונים עם ד”ר אורי כהן כאן  וכאן.

 

יום רביעי: ד”ר ראיף זריק, יותר מידע ופחות מאידיאולוגיה: על דבר אפשרות קיומו של האינטלקטואל, ה-03 במרץ 2021, משעה 19:00 עד 20:00. כתובת הזום למפגש כאן9.30 הפלייליסט של הסידרה כאן.

יום רביעיהמסע מעבודת דוקטורט לפרסום ספר. מפגש מעברים עם שלושה חוקרים שהפכו את הדיסרטציה שלהם לספר. בין הפקת ספר עיוני לספר פופולרי, ואיך בוחרים הוצאה לאור? כיצד מממנים? מה הערך של ספר לעומת פרסום מאמרים? 3.3.2021, בשעה 20:30.   יוזמת ומנחה: גב’ איריס פוסקלינסקי, אוניברסיטת חיפה. במסגרת סידרת המפגשים על הוצאה לאור. סרטוני המפגשים הקודמים באתר הסידרה כאן.

בנוסף השבוע ביום רביעי ובלי קשר למעברים:    אמון וביצועים פוליטיים. (רביעי, 15.00 פרטים כאן) וכן מפגש בשער עם ח”כ   עופר כסיף  (רביעי 16.30, פרטים וקישור להרשמה יופצו ברשתות).  גישה נוחה לכל מפגשי הסדרה ההיסטורית, ורק להם, ביומן האלקטורני שלה לחצו כאן ליומן הסידרה בלבד.  יומן אלקטרוני רק לסידרה מידות טובות, מידות רעות באקדמיה, זמין כאן. ניתן להוסיף את כל מפגשי מעברים כולל הסדרות למעלה וכולל הזום, ליומן האלקטרוני שלך כאן. ההרצאות מוקלטות בדרך כלל וזמינות ברשת, מספר ימים לאחר הפעילות.  הדרך להגיע אליהם היא באמצעות קישורים באתר מעבריםהצטרפות לרשת מעברים בקישור זה. הצטרפות לערוץ היוטיוב שלנו כאן  ולערוץ הטלגרם שלנו כאן

להשתמע

דוד לוי-פאור

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added