< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // הרצאה: האם אפשר להיות קדוש באקדמיה? על קדושים וחטאים אקדמיים באוניברסיטה של ימי הביניים (אילת אבן-עזרא) (סדרת מעברים) [מקוון] 24.2.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1022223/

שלום לכולם

מוזמנים ומוזמנות להשתתפות אקטיבית. אשמח להצעות ליוזמות ומשובים:

יום שני 20.00 ד”ר אורי כהן על “ביסוס ותנופה: ההשכלה הגבוהה מקום המדינה” במסגרת הסדרה האקדמיה: היסטוריה מקומית, השוואתית, גלובלית ותרבותית. זום כאן.   צילום המפגש הראשון כאן.

יום רביעי: ד”ר אילת אבן-עזרא, האוניברסיטה העברית, האם אפשר להיות קדוש באקדמיה? על קדושים וחטאים אקדמיים באוניברסיטה של ימי הביניים, מנחים: גב’ אורלי וייסר ופרופ דוד לוי-פאור, יום רביעי, ה 24 בפברואר 2021, 19.30 עד 20.30, כתובת הזום למפגש כאן. שימו לב לשעה. התחלה הפעם .19.30 הפלייליסט של הסידרה כאן.

יום רביעי:  הוצאת ספרים: מפגש עם חיה פז כהן, מנהלת הוצאת הספרים-מרכז זלמן שזר ועם יהונתן נדב, מנכ”ל הוצאת מאנגס. יום רביעי ה-24 בפברואר 2021 משעה 13:00 עד 14:00. זום כאן.

סרטוני שני המפגשים הקודמים באתר הסידרה כאן.

בנוסף השבוע ומעבר למעברים:   אמון ורגולציה-עצמית מול רגולציה מדיניתית בישראל. ניסוי סקר (רביעי, 17.00 פרטים כאן),

מפגש בשער עם ח”כ מאיר כהן (רביעי 18.00, פרטים וקישור להרשמה יופצו ברשתות)

ומפגש בשער במסגרת הסידרה “מה הכוונה בהוראה מקוונת?” (יום חמישי, 17.00 פרטים כאן).

עידכונים ותוספות ניתן לקבל דרך רישום לרשת מעברים (מתאים בעיקר לתלמידי מחקר ופוסט דוקטרנטים) אבל גם דרך היומן האלקטרוני של הסידרה ההיסטורית. יומן זה מכיל את כתובות הזום למפגשים ומקל על ניהול הזמן והצפיה.  כמו כן לרשותכם יומן אלקטורני של כל פעילויות מעברים וגם ספציפית ורק לסידרה “מידות טובות, מידות רעות באקדמיה” .

בברכה

פרופ’ דוד  לוי-פאור

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added