< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // כנס: הכנס השנתי הרביעי של האגודה הישראלית לחקר דתות [חיפה, מקוון] 28.2.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1022202/

אנו שמחים להזמין את כולכם/ן לכנס השנתי הרביעי של האגודה הישראלית לחקר דתות, אשר יתקיים באמצעות פלטפורמת הזום ביום א’, ה-28 בפברואר 2021, בשעות 10:00-19:30. הכנס מתקיים בשיתוף תכנית הלימודים לתואר שני בהתמחות במדעי הדתות של אונ’ חיפה ומרכז חיפה לחקר ההיסטוריה של הים התיכון. הודעה זו כוללת לינק לאתר הכנס, אשר יהווה את שער הכניסה למפגשי הזום של כל אחד מן המושבים (הלינקים לכל מושב יהפכו לפעילים רק ביום הכנס), ודרכו ניתן גם להוריד כבר כעת את תכנית הכנס המלאה: https://veidan.activetrail.biz/cults_and_rituals

הכנס יעסוק השנה בתימה ‘טקס ופולחן’, ואת הרצאת המליאה במסגרת מושב הבוקר ישא ד”ר נילס בילינג (אונ’ אופסלה) בנושא Ritual and Transformation in the Ancient Egyptian Pyramid Texts. מליאת הערב תכלול דיון והקרנת הסרט הדוקומנטרי AVATARA , העוסק בפולחן האלה בקרב כפריים הינדואיים בהרי ההימלאיה.

מליאות הבוקר והערב יועברו גם בשידור חי (streaming) ביוטיוב, וביניהן יתקיימו גם שלושה סבבי מושבים מקבילים (10 מושבים בסך הכל) אשר יעסקו במגוון של נושאים מרתקים, כגון התמקדות באגן הים התיכון בעת העתיקה, בנצרות המוקדמת, בטקסי הקרבת קורבנות ומנחה, בהתגלות/נוכחות אלוהית, הריטואל כפרפורמנס, ריטואלים קבליים, טקסי מוות וקבורה, ריטואליזציה חילונית ועוד.

נתראה בכנס,

ד”ר שי פררו – מזכיר האגודה.

 

https://veidan.activetrail.biz/cults_and_rituals

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added