< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: המידות הטובות באקדמיה (מיכל גל, מנחם מאוטנר) (סדרת מעברים: מידות טובות) [מקוון] 20.1.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1011616/

 שלום רב,

השבוע במעברים: המידות הטובות באקדמיה, שיחה עם פרופ’ מנחם מאוטנר (משפטים, ת”א) וד”ר מיכל גל (פילוסופיה, שנקר), במסגרת הסידרה, מידות טובות, מידות רעות באקדמיה, יום רביעי, ה 20 בינואר 2021, 19.00 עד 20.30.    זום המפגש כאן.

נדון במה צריכות להיות המידות הטובות של האקדמיה? האם ניתן לגזור אותן מהאידיאלים של האקדמיה? אם כן, מה הם האידיאלים האלה, האם הן נגזרים מאתיקה אוניברסלית או שמא הם ייחודיים לאקדמיה, וכיצד הם אמורים להכתיב את המידות הטובות של האקדמיה?

  

ד”ר מיכל גל היא מרצה בכירה לפילוסופיה ביחידה להיסטוריה ולפילוסופיה של האמנות והעיצוב ובתואר השני במכללת שנקר. היא מפרסמת מאמרים באסתטיקה, פילוסופיה של השפה ושל ההכרה, חברה בקבוצות מחקר בינלאומיות ועורכת אורחת  בשיתוף פעולה של  Art and Gesture בהוצאת De Gruyter  ושל Visual Hybrids בהוצאת Poetics Today.  גל מחברת הספר Aestheticism: Deep Formalism and The Emergence of Modernist Aesthetics, וב-2021 עתיד לצאת ספרה Visual Metaphors

מנחם מאוטנר הוא פרופ’ מן המניין אמריטוס ומופקד הקתדרה למשפט אזרחי השוואתי ולתורת המשפט ע”ש דניאל רובינשטיין בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב. הוא מחברם של תשעה ספרים ולמעלה ממאה מאמרים שראו אור בישראל, בארצות הברית, בבריטניה ובאירופה. הוא עורכם של שישה ספרים. ספרו “הליברליזם בישראל: תולדותיו, בעיותיו, עתידותיו” ראה אור בסוף 2019. ספרו “אוטונומיה ושגשוג: לקראת ליברליזם סוציאל-דמוקרטי” עומד לראות אור ב-2021

במסגרת אחרת אני מארח שיחה על אמון ורגולציה של עסקים ברחבי העולם, עם פרופ’ קלאודיה וויליאמסון, יום חמישי ה 21 בינואר בשעה 19.00 עד 20.00. כתובת הזום כאן. כל סידרת ההרצאות כאן.

אנחנו נערכים לסמסטרים הבאים של מעברים.  נפתח בסמסטר התקווה (סוף ינואר עד סוף פברואר, מקביל לחופשת הסמסטרים) ונמשיך בסמסטר האביב תשפ”א. נשמח להשתתפות, יזמות ותרומות של הרצאות וסדרות הרצאות למסגרת מעברים.

רשת מעברים תומכת בהתפתחות המקצועית של תלמידי מחקר מתקופת הניצנות (תואר ראשון ושני) ועד הפריחה והכניסה לתקן.  הצטרפות לרשת מעברים בקישור זה. הצטרפות לערוץ היוטיוב שלנו כאן  ולערוץ הטלגרם שלנו כאן.  חדש ומרגש (לפחות אותי). יש לנו יומן אירועי מעבריםלחצו כאן ותקבלו אותו ביומן האלקטרוני שלכם. כולל זום ועידכונים. כדאי.

בברכה

דוד

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added