< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: איך כותבים הצעת מחקר? (איה אלידע) (סדרת מעברים) [העברית, ירושלים / מקוון] 6.7.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0070407/

שלום לכולם/ן

מוזמנים להרצאתה של ד”ר איה אלידע, החוג להיסטוריה, האוניברסיטה העברית,  בנושא של איך כותבים הצעת מחקר ?   ההרצאה היא חלק מסדרת הרצאות בנושא המיועדת לשלבי התואר השני המחקרי ואילך.

הסדרה כוללת דיונים והדרכה בנושא ממגוון של דיסציפלינות ומוסדות.

תוכנית הקיץ של מעברים בקישור זה.  התוכנית מתעדכנת מעת לעת.

הרשמה  לרשת מעברים כאן. אנא עודדו את העמיתים והתלמידים להירשם.

למטה פרטים מלאים על ההרצאה של ד”ר איה אלידע.

 

ההרצאה הבאה בסדרה היא של ד”ר יפעת מוניקנדם, על הכנת הצעת המחקר בהקשר של הגשת מועמדויות לפוסטדוקטורט, יום שלישי ה 14 ביולי, שעה 20.30 עד 22.00

בברכה

דוד

ד”ר איה אלידע, החוג להיסטוריה, האוניברסיטה העברית,  איך כותבים הצעת מחקר?.

יום שני, ה 6 ביולי 2020, שעה 14.30- 16.00. כתובת הזום כאן.

 

כתיבה של הצעת מחקר מרשימה ומשכנעת היא אחת המיומנויות החשובות ביותר באקדמיה. החל מהצגתה של תכנית הדוקטורט לאישור הוועדה המלווה, דרך הגשות למלגות, פרסים וקרנות מחקר ועד למועמדות למשרה או פוסט-דוקטורט – הצעת המחקר היא המפתח להצלחה בכל הרמות, מהתואר השני ועד למרצים וותיקים. בהרצאה יינתנו הנחיות ודגשים כיצד לכתוב את הצעת המחקר כך שתציג את הפרויקט באופן ברור ומשכנע, ולא פחות חשוב מכך – “תשווק” אותו בהצלחה לכל נמען ולכל מטרה.

 

ד”ר איה אלידע היא מרצה בכירה בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית. מתמחה בהיסטוריה ותרבות גרמנית ויהודית-גרמנית, יחסי יהודים-נוצרים והיסטוריה חברתית ותרבותית של שפה ותרגום. לאחר לימודי דוקטורט באוניברסיטאות תל אביב ומינכן (2004-2009) ופוסט-דוקטורט באוניברסיטת דיוק, צפון קרוליינה, היא שבה לארץ ב- 2012 והחלה ללמד באוניברסיטה העברית. ספרה, A Goy Who Speaks Yiddish: Christians and the Jewish Language in Early Modern Germany ראה אור בהוצאת אונ’ סטנפורד בשנת 2012. לאורך השנים פרסמה מאמרים בכתבי עת מובילים בארץ ובעולם, וזכתה במלגות ומענקים מטעם קרן מינרבה, קרן רוטשילד (יד הנדיב), הקרן הלאומית למדע (ISF), האיחוד האירופי (מארי קירי), והקרן הישראלית-גרמנית למדע (GIF).

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added