< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // (סדרת מעברים) רב שיח: יחסי מנחה-מונחה [העברית / מקוון] 20.4.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0041901/

19שלום רב
שמח להזמין אתכם למפגש עם פרופ תמר אלאור  בואו נבזבז קצת זמן – דברים שאסור להגיד לתלמידי מחקר  ביום ראשון ה 19 באפריל, בין השעות 12.30 ל 14.00. 
 
“השעון התחיל לדפוק” אומרים לכם כשקיבלתם אישור להתחיל את הלימודים המתקדמים. הוא מתחיל לדפוק בקול רם כאשר הצעת המחקר אושרה, או נותרו רק שנתיים לקבלת המלגה, או שנה להגשת המסמך הסופי. אין זמן, אין זמן, אין זמן. בשיחה זו נדבר על התועלת העצומה העולה מ”בזבוז זמן”, או מבזבוז זמן לכאורה. מקריאת ספרות יפה, צפייה בסרטים ותוכניות טלויזיה, ביקור במוזיאונים ובגלריות, האזנה למוסיקה, שוטטות במרחבים פתוחים ואורבניים ועוד.  במהלך השיחה אתן כמה דוגמאות לאופן שבו פעולות אלו תרמו ישירות לעבודות המחקר שלי, למתיחת גבולות השיח המדעי וליצירת אזורי פעולה עיוניים רעננים.  אין צורך בהרשמה מוקדמת, כתובת הזום כאן.
 רב שיח  יחסי מנחה מונחה – ה 20 באפריל בשעה 16.00 עד 17.30 מיהו המונחה הטוב? פרופ’ מונא מארון (נוירוביולוגיה, חיפה), פרופ’ זוהר קמפף (תקשורת, העברית), פרופ’ דוד לוי-פאור (מדע המדינה ומדיניות ציבורית, העברית). מנחה תמר אלמוג (קודו). בשיתוף הקרן הבינלאומית לחינוך ותוכנית הדוקטורנטים של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית. אין צורך בהרשמה מוקדמת כתובת הזום היא כאן
 
להרצאות מרחוק יש יתרונות וחסרונות. כדי למצות את היתרונות ממומלץ להערך מראש. חשבו מה אתם/ן רוצים לקבל מההרצאה, כיצד לזכור, לעבד ולהטמיע את לקחיה. שתפו אותנו. מקווים לדיון. 
 
ההרצאות מועילות לך? ספרו עליהן לחבריכם/ן ובקשו מהאחראים במוסד שלכם להודיע על הרשת לתלמידי מחקר ברמת התואר השני, השלישי והפוסט.
רישום למעברים כאן
מפגשי הסדרה הקודמים צולמו ברובם ויועמדו לרשותכם בהקדם. מידע יופץ ברשת האמייל שלנו.
 
אני מודע לעומס האירועים. מתיחס אליהם כאל תפריט שכל אחד יכול לבחור ממנו כרצונו/ה. מרבית האירועים יחזרו בצורה כזאת או אחרת. ננסה להנגיש אותם.
 
בהזמנות זאת תודה לד”ר שלומית ליר שמרכזת איתי את הרשת ולכל המרצים. ראו רשימה מעודכנת בצרופה.
 
חג שמח
פרופ’ דוד לוי-פאור
You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added