< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // הרצאות: אליסון בשפורד ודיוויד נירנברג: אירועים משותפים לפרס דן דוד ולבית הספר להיסטוריה [אונ ת"א, מקוון] 5-13.1.22

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1122601/

Alison Bashford and David Nirenberg: Joint Events for the Dan David Prize and the Zvi Yavetz School of History at Tel Aviv University

שני אירועים פתוחים לציבור אך נדרש רישום; לאירוע שלישי נדרשת הגשת מועמדות

במחצית הראשונה של חודש ינואר יתקיימו שלושה אירועים משותפים לפרס דן דוד ולבית הספר להיסטוריה ע”ש צבי יעבץ באוניברסיטת תל אביב:

 

* ב-5 בינואר 2022, בשעה 6 בערב, ירצה פרופ’ דיוויד נירנברג (שיקגו) על “Crucible of Races: Christianity, Islam, and Judaism in North Africa and Spain”. ההרצאה פתוחה אבל נדרש רישום מראש בטופס הבא: https://forms.gle/gNJhq8DxwMHqGMEc7.

 

* ב-10 בינואר 2022, בשעה 10 בבוקר, תרצה פרופ’ אליסון בשפורד (אוניברסיטת ניו סאות’ ויילס, אוסטרליה), זוכת פרס דן דוד לשנת 2021 בקטגורית העבר – היסטוריה של בריאות ורפואה.

בשפורד תציג את מחקרה החדש ‘קריאת ידיים מודרניות’ שבוחן את המפגש בין כף היד לרפואה של המאה ה-20. ההרצאה פתוחה אבל נדרש רישום מראש בטופס הבא: https://forms.gle/d6QXKcmHB9B24qp66.

 

* ב-13 בינואר ,2022 בשעה 10 בבוקר תקיים פרופ’ בשפורד סדנה לתלמידי מחקר ופוסט-דוקטורנטים. כדי לשמור על אופיו הסדנתי של המפגש עם הסטודנטים, מספר המשתתפים מוגבל. סטודנטים שמעוניינים להגיש מועמדות מתבקשים לשלוח קורות חיים וטקסט קצר באנגלית עד 500 מלים שמציג את עצמם, את עבודתם ומה הם מקווים להשיג במפגש עם פרופ’ בשפורד למייל של בית הספר להיסטוריה (schoolofhist@tauex.tau.ac.il), וזאת עד ה-30 בדצמבר. תשובות תשלחנה עד ה-6 בינואר .

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added