< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: תוכנת זוטרו: איסוף, אצירה ושיתוף ביבליוגרפיות (סיני רוסינק) (סדרת מעברים) [מקוון] 21.12.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0121710/

מפגש עם ד”ר סיני רוסינק. יום שני, ה-21 בדצמבר 2020, משעה 14:30 עד 16:00. לקראת המפגש, המשתתפים מתבקשים למלא את טופס ההרשמה ולעיין בחוברת ההסברים על זוטרו המלמדת כיצד להוריד ולהתקין את התוכנה. יוזמת ומנחת המפגש: גב’ אורלי וייסר

במפגש יוצגו הפונקציות העיקריות של זוטרו, תוכנה פתוחה ופשוטה לשימוש, המאפשרת לשמור, לארגן ולהעשיר אוספי מקורות, לשלוף מתוכם ולשלב באופן מובנה בכתיבה, כהערות שולים לפי הסטנדרטים השונים הנדרשים בעבודות ומאמרים. מלבד הזמן שהיא חוסכת בעיבוד העבודה, היא משמשת מעין זיכרון אקדמי פרטי, ומאפשרת גם לייצר ולהתחבר לקהילות ידע.

סיני רוסינק היא בעלת תואר שלישי מן האוניברסיטה העברית. את עבודת הדוקטורט שלה כתבה בתחום ההיסטוריה של המושגים, ובשנים שלאחר הדוקטורט ערכה את כתב העת  Contributions to the History of Concepts. לתחום מדעי הרוח הדיגיטליים התוודעה בתקופת הפוסט דוקטורט שלה באקדמיה ע״ש פולונסקי. באותו זמן הקימה את יוזמת ׳רוח דיגיטלית׳, לקידום תחום מדעי הרוח הדיגיטליים, שבמסגרתה ריכזה את קהילת בעלי ובעלות העניין בתחום, וארגנה סדרה של סדנאות בין לאומיות. כיום היא מלמדת בתכנית למדעי הרוח הדיגיטליים בחיפה, מובילה את פרוייקט TraveLab במעבדת אליהו וכן מייעצת ומלווה פרויקטים במדעי הרוח הדיגיטליים. בצד זה היא מובילה את פרוייקט הגזטיר העברי ההיסטורי ״כימה״ (Kima), שזכה לשני מענקי הקמה של קרן פלאגיוס האירופית, את פרוייקט ״המעורר״ יחד עם ננה אריאל מאונ׳ תל אביב, במימון חלקי של מפעל הפיס, ואת פרוייקט DiJeSt לדיגיטליזציה של מדעי היהדות, במימון קרן רוטשילד אירופה.

 

תוכנית מפגשי הסמסטר, כולל הסידרה מידות טובות מידות רעות, בקישור זה.

צילומי הפעילויות מועלים לאתר כיומיים לאחר הפעילות. הם נגישים מהאתר מערוץ היוטיוב שלנו.  הודעות על פעילויות וקישורים לזום מגיעות לנרשמים לרשת האמייל שלנו.

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added