< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: היכרות ראשונית עם קוואלטריקס - התוכנה המעולה להכנת שאלונים מקוונים (רמי בנבנישתי) (סדרת מעברים) [מקוון] 4.10.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0100402/

שלום לכולם

השבוע במעברים ולא רק לתלמידי מחקר: כלי מחקר, סיפור אישי והאי.אר.סי לצעירים,  וגם חומרי עבר, גישה למודולות והתוכנית המלאה.

  1. פרופ’ רמי בנבנישתי,  היכרות ראשונית עם קוואלטריקס ((Qualtrics– התוכנה המעולה להכנת שאלונים מקוונים, יום ראשון ה 4 באוקטובר 2020, בשעה 16.00 עד 17.30. כתובת הזום למפגש כאן.

 במסגרת המפגש נציג את התוכנה:  מה הכלים שהיא מעמידה לרשות החוקרים כדי לעצב את השאלונים בעברית בצורה מתוחכמת ואסתטית, הצגה דיפרנציאלית של שאלות (skip & display logic), ושרשור שאלונים. נציג כיצד ניתן לעשות שימוש בנתונים באמצעות SPSS, ונראה קבצי סינטקס של SPSS המסייעים לעיבוד המידע הנאסף. את הנלמד נדגים באמצעות סקרים הנערכים בימים אלו על ידי פרופ’ רמי בנבנישתי.  רמי הכין סידרה של שיעורים מקוונים המציגים את התוכנה בפירוט רב והמוצגים באתר- https://research-methods.webbook.co.il/#/.  אתר זה מכיל את הספרים האלקטרוניים החדשים בעברית – שיטות מחקר כמותיות ועיבוד נתונים. וכן קורס מקוון ב- SPSS.

פרופ’ רמי בנבנישתי הוא פרופ’ אמריטוס באוניברסיטה העברית (ובר אילן). לימד במשך שנים רבות בבית הספר לעבודה סוציאלית חשיבה מדעית, שיטות מחקר ועיבוד נתונים. הוא חוקר בתחומי רווחת הילד, קבלת החלטות, וסוגיות שונות באלימות במערכת החינוך.

 

  1. מפגש עם חברי סגל חדשים באקדמיה. משתתפים: ד”ר יואב קפשוק  (המכללה האקדמית כנרת), ד”ר אירה (אירינה) ליאן  (העברית), ד”ר מה כרכבי סבאח (אונ’ בן-גוריון), ד”ר פבל גולדשטיין (אונ’  חיפה),  יום שלישי ה 6 באוקטובר 2020 בין 14.30  ו 16.00.  כתובת הזום למפגש כאן.
  1. ד”ר אייל פאר, (האוניברסיטה העברית), ״אתרים לגיוס נבדקים למחקר מקוון: הזדמנויות ואתגרים״,  יום רביעי ה 7 באוקטובר 2020,  14.30 – 15.30. כתובת הזום למפגש כאן.
  1. מפגש עם ד”ר רותי אבליוביץ’, זוכת מענק האי.אר.סי בנושא של תיאטרון יידי פופולרי 1920-1880: פרפורמנס כידע, יום חמישי, ה 8 באוקטובר 2020, 14.30 – 16.00.  כתובת הזום למפגש בקישור.

פרטים מלאים יותר על תוכנית ההרצאות, המרצים/ות ואירועי העבר של מעברים בקישור זה.

   צילום מפגש הפתיחה עם פרופ’ ישראל אומן זמין כאן. בנוסף מציע קישור למודולות שלנו המארגנות את הנושאים השונים במקום אחד ובניהם:

א.     המודול האדום: הרצאות בנושאי מענקי מחקר מסוגים שונים שיש בה כדי לסייע להגשות מוצלחות.

ב.     המודול  הוורוד  : תעסוקה וחיים מעבר לאקדמיה, בהובלת גב’ אורלי וייסר, אוניברסיטת בן גוריון.

ג.      המודול הסגול:  יחסי מנחה מונחה, יחד עם גב’ תמר אלמוג מקודו.

רשת מעברים תומכת בהתפתחות המקצועית של תלמידי מחקר מתקופת הניצנות (תואר ראשון ושני) ועד תקופת הפוסטדוקטורט והכניסה לתקן.  הצטרפות לרשת מעברים בקישור זה.

שיהיה סגר מוצלח וחג שמח.  אפשר לעשות את זה שמח. ניסית זום עם חברים?

דוד

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added