< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לתכנית: לישראלים: עמיתים מקצועיים - השתתפות אזרחים בממשלה (בהשתתפות גבעת חביבה) [מסצ'וסטס 09-10/19] דדליין=15.5.15

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9050107/

Professional Fellows Program (PFP) on Citizen Participation in Government BUREAU OF EDUCATIONAL AND CULTURAL AFFAIRS

אנו בגבעת חביבה שמחים לבשר על המשך קשר מקצועי, זו השנה השנייה עם תכנית
“עמיתים מקצועיים IDT” Training and Development The Institute Forמארה”ב, העוסקת בתחום השתתפות אזרחית בממשל Professional Fellows Program (PFP) on Citizen Participation in Government
תכנית זו מזמינה אנשי מקצוע צעירים העובדים בארגונים ממשלתיים וארגונים בחברה האזרחית המקדמים שיתוף ציבור ומעורבות אזרחית, עובדים בבית המחוקקים או במשרדים ממשלתיים המקדמים נגישות אזרחית, או עובדים במערכת המשפט המקדמים את זכות הגישה של האזרח לשלטון החוק – להשתתף בתוכנית העמיתים.
זוהי הזדמנות להחליף ידע ולהביא ידע חדש לשיפור עבודת המערכות בישראל בשיתוף עם עמיתים בתפקידים דומים, ממדינות אחרות ובהובלת מומחים מארה”ב.
גבעת חביבה היא השותף הישראלי ליישום התכנית בכל הקשור לגיוס, מיון, הכנה וליווי המועמדים. שותף מקביל יהיה גם בירדן. המשתתפים מישראל יהיו חלק מתוכנית משותפת ישראלית-ירדנית.
התוכנית תתקיים במהלך 6 שבועות במסצ’וסטס במועדים 15.10-23.11.2019 ותכלול גם אירוח בארגונים מהם מגיעים העמיתים האמריקאים, הרצאות וסדנאות, סיורים מקצועיים וטיולים.
העלויות הכרוכות בתוכנית, כולל כל הוצאות הטיסה והאירוח ממומנות על ידי משרד החוץ האמריקאי.
במהלך 2020 יתקיים ביקור גומלין של העמיתים האמריקאים באירגוניים של העמיתים מישראל אשר יהיו אחראים על בנית התוכנית וליווי האורחים בעת ביקורם בארץ.
מועמדים המעוניינים להגיש מועמדות לתוכנית ימלאו את הבקשה בלינק המצורף, המתאימים יעברו ראיון אישי וסדנת הכנה, על המועמדים להיות דוברי אנגלית ברמה גבוהה, בעלי אזרחות ישראלית, בעלי ניסיון של מעל שנתיים בעבודה בתחומים הרלוונטיים, יכולת להיעדר ממקום העבודה לתקופה של 6 שבועות במהלך 2020 והתחייבות להשתתפות פעילה בביקור הגומלין בארץ במהלך 5 ימים במרץ 2020.
מוזמנים להגיש מועמדות בקישור המצורף עד למועד 15.5.19
https://www.surveymonkey.com/r/proffellows2019

זוהי הזדמנות נהדרת להיחשף לידע עדכני, ליצור נטוורקינג משמעותי ולהטמיע דרכי עבודה שיקדמו את מעורבות הציבור ואת הדמוקרטיה האיכותית בישראל.

https://exchanges.state.gov/non-us/program/professional-fellows-program

Message publisher
דודו אמיתי דובר גבעת חביבה מנהל מרכז התיעוד והחקר של השומר הצעיר יד יערי גבעת חביבה ד.נ. מנשה 37850 נייד: 052-4475-458 משרד: 04-6309241 dudu_am@givathaviva.org.il קטלוג ברשת: http://tinyurl.com/j7926mc אתר: http://www.givathaviva.org/heb/yaari
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added