< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לכנס: כנס סקס אחר 19 [תל אביב / באר שבע 06/19] דדליין=30.4.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9040610/

בשני העשורים האחרונים אנו עדות לפריחה בכתיבה אקדמית ובייצור ידע אלטרנטיבי בנושאים הקשורים לקהילות הלהט”ב, כמו גם לשימוש גובר בביקורת קווירית בשדות ידע שונים ובהקשרים שאינם מוגבלים לחיים קוויריים. כנס סקס אחר 19 מבקש לתת במה להצגת עבודות אלו ולהחלפת רעיונות, וכן לאפשר מרחב להעלאת שאלות הקשורות במיניות ובמגדר מזוויות אתיות, מתודולוגיות, פוליטיות ותיאורטיות. אנו מעודדות גם הצעות של פעילות שטח שעוסקות ביחסים בין מחקר לאקטיביזם בהקשרים להט״בים וקוויריים.

אנו מזמינות הצעות להרצאות מכל דיסציפלינה ובכל מתודה, בנושאים הקשורים ללסביוּת, הומוסקסואליוּת, ביסקסואליוּת, טרנסג’נדריוּת וקוויריות. ההרצאות יכולות להציג פרספקטיבה תיאורטית, מחקר שטח אמפירי או איכותני, דיון במגמה או אירוע, ניתוח של טקסטים או תופעות תרבות, תרגום של אקטיביזם לידע וידע לאקטיביזם ועוד. אנו מעודדות הרצאות העוסקות בהצטלבות בין סוגיות של מיניות ומגדר לבין סוגיות אתניות, מעמדיות, לאומיות ומאפייני השתייכות/זהות אחרים. הוועדה המארגנת של הכנס תבחר את ההרצאות תוך פתיחות לצורות טיפול שונות בנושאים הרלבנטיים, לפי מידת העניין ובהתאם למגבלות הזמן.

בכנס השנה נציין 25 שנה לפסק דין דנילוביץ׳, שהיווה את ראשיתה של המהפכה הלהט״בית המשפטית. אנו קוראות להגשת הרצאות העוסקות בהתפתחויות הקהילתיות בשני העשורים ומחצה שחלפו מאז. נשמח לדיון ביקורתי בהשלכותיו של פסק הדין מפרספקטיבה היסטורית, פוליטית ומשפטית. בנוסף, לאור תחומי המחקר של אורחי הכבוד, נשמח במיוחד לקבל הצעות העוסקות בהיבטים שונים של מרחב, גוף ושפה (ביחד או לחוד).

לכנס השנה יהיו שני אורחי כבוד. ביומו הראשון של הכנס, יתארח בתל אביב ד״ר מקס אנדרוקי מאוניברסיטת טמפל בפילדלפיה, ארה״ב. אנדרוקי הוא גיאוגרף אנושי המתמחה בגיאוגרפיה חברתית-תרבותית של מיניות, גוף, גזע והגירה, והוא נמנה על הדור הצעיר והבולט של הגיאוגרפים האמריקאים המשלבים בעבודתם תיאוריה קווירית יחד עם פוסט סטרוקטורליזם, לימודי גזע ופמיניזם.

ביומו השני של הכנס , יתארח בבאר שבע פרופ׳ תומאסו מילאני מאוניברסיטת גוטנברג, בשבדיה. המחקר של מילאני מתמקד במפגש בין שפה, מגדר ומיניות (בדגש על גבריויות), פוליטיקה של השפה, ניתוח שיח ביקורתי ותיאוריה פרפורמטיבית.

את תקצירי ההרצאות (עד 250 מילים בלבד) יש לשלוח עד תאריך 30.4.19 לכתובת המייל: sexacher@gmail.com

לתקציר ההרצאה יש לצרף את הפרטים הבאים: כותרת ההרצאה (בעברית ובאנגלית), שם מלא של המרצה (בעברית ובאנגלית), שיוך מוסדי, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון נייד.

הועדה המארגנת: אייל גרוס, עמליה זיו, חן משגב, יעל משעלי, אבנר רוגל, ליהי רוטשילד, איריס רחמימוב, גיא שילה ויסמין ששון.

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added