< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // למאמרים:: כתב העת במעבה ההר 9 - ארכיאולוגיה וגיאוגרפיה היסטורית של אזור ההר (אהרן טבגר וזוהר עמר) [עברית ואנגלית] דדליין לטקסט מלא=14.3.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9030401/

מערכת כתב העת “במעבה ההר” נערכת להוצאת הקובץ התשיעי. כידוע, אנו מוציאים לאור (בהוצאת אוניברסיטת אריאל ומדרשת הרי גופנא) בכל שנה קובץ חדש של כתב העת “במעבה ההר” המכיל מאמרים בתחומי הארכיאולוגיה והגיאוגרפיה ההיסטורית של אזור ההר ובתחום חקר מערות וחללים תת-קרקעיים בכל הארץ. המאמרים לא מתקבלים בצורה אוטומטית אלא נשלחים לשיפוט עמיתים כמקובל. ניתן לשלוח לכתב העת מאמרים הן בעברית הן באנגלית.

התאריך של ההוצאה לאור של החלק הראשון של הקובץ התשיעי של כתב העת הוא כ”ה בתשרי התש”פ, 24.10.19. כיוון שזמן כתיבת המאמר ותהליכי השיפוט, העריכה, העריכה הלשונית, העיצוב וההכנה לדפוס עורכים זמן רב, התחלנו כבר את העבודה על קובץ זה וישנם מאמרים שכבר נמסרו למערכת ונמצאים בשלבים שונים. נבקש ממי מכם שמתכוון לשלוח מאמר בנושא המתקשר לנושאי “במעבה ההר”, לשלוח את המאמר בהקדם ולא יאוחר מכ”ד באדר א התשע”ט (1.3.19). מאמרים שיתקבלו לאחר תאריך זה, גם אם יעברו את הליך השיפוט, עלולים להידחות לחלק השני של הקובץ התשיעי.

כדי למנוע עבודה כפולה בהמשך, אבקש להקפיד על כתיבת המאמר ע”פ ההנחיות המופיעות בקבצים המצורפים (אחד עבור כתיבת מאמר בעברית והשני עבור כתיבת מאמר באנגלית) או בלינק: http://www.ariel.ac.il/archaeology/archaeology-journals/ihd-home/ihd-instructions.

כידוע, אין אנו מתחייבים לקבל את המאמרים כמות שהם, והדבר כפוף לקבלת המאמרים ע”י השיפוט של חברי המערכת והלקטורים שאליהם נפנה. כמו כן, אנו מפרסמים רק מאמרים מקוריים שטרם פורסמו בעברית, כך שלא נקבל מאמרים שכבר פורסמו בעברית בבמות אחרות.

בברכה,
אהרן טבגר
זהר עמר,
עורכים

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added