< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לכנס: מחקר אמפירי של משפט ציבורי וזכויות אדם [ירושלים 06/19] דדליין=4.4.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9020303/

אנו שמחים להזמין חוקרות וחוקרים להגיש הצעות להצגת מאמרים במסגרת כנס שיערך באוניברסיטה העברית בירושלים, שיוקדש לדיון במחקרים ומתודולוגיות עכשוויים במחקר האמפירי של המשפט הציבורי וזכויות האדם. הכנס יערך בתמיכת המכון למחקרי חקיקה ולמשפט השוואתי ע”ש הרי ומיכאל סאקר וכן מרכז אהרן ברק למחקר משפטי בינתחומי.

הכנס יתקיים ביום ה’ ה-27.6.2019, בקמפוס הר הצופים באוניברסיטה העברית, ויפתח בהרצאת אורח של פרופ’ Mila Versteeg מאוניברסיטת וירג׳יניה, ארה״ב. מושביו של הכנס יוקדשו להצגת ממצאי המחקרים העכשוויים, כמו גם לסוגיות של עיצוב מערכי מחקר המותאמים למאפייניו הייחודיים של המשפט הציבורי והצגת מתודולוגיות ושיטות מחקר שפותחו לשם כך.

אנו מעודדים הגשת הצעות על-ידי חוקרים וחוקרות ממגוון תחומי המחקר, כגון מדעי החברה או מדעי המחשב, העוסקים במחקר או פיתוח כלים מחקריים המוקדשים להיבטים שונים של המשפט הציבורי וזכויות האדם. כמו כן, הכנס פתוח גם לתלמידי מחקר המבקשים להציג את ממצאי מחקריהם או את מערכי המחקר אותם הם עורכים.

הצעות להצגה בכנס, בליווי תקציר שאורכו לא יעלה על 400 מילים, יש להגיש עד ליום 4.4.2019 באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת: emp.law.con@gmail.com . הודעות למשתתפים יימסרו עד ליום 15.4.2019.

בחירת המציגים בכנס תעשה תוך שאיפה להבטיח מגוון נושאי ודיספלינרי.

מארגנים: ד”ר נטע ברק-קורן, ד”ר אסף וינר

Message publisher
.ד"ר אסף וינר asafwien@gmail.com
Full address
האוניברסיטה העברית הר הצופים, ירושלים
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added