< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // סדנת החוקרים הצעירים השנייה של העמותה למשפט ציבורי בישראל - 2019 [צפת 04/19] דדליין=1.10.18

Message URL: https://www.hum-il.com/message/8081516/

המכללה האקדמית צפת, ביה”ס למשפטים והעמותה למשפט ציבורי

קול קורא
סדנת החוקרים הצעירים השנייה
של העמותה למשפט ציבורי בישראל – 2019

פורום הצעירים של העמותה למשפט ציבורי שמח להזמין חוקרות וחוקרים צעירים להגיש הצעות לסדנת החוקרים הצעירים השנייה של העמותה למשפט ציבורי בישראל. מטרותיה של הסדנה הן לגבש קהילת חוקרים צעירים בתחומי המשפט הציבורי, ולאפשר לחוקרות וחוקרים שמחקריהם יוצגו בסדנה לקבל משוב מעמיק ומקצועי בסביבה תומכת וידידותית.

חוקרת צעירה או חוקר צעיר, לעניין זה, הם מי שהוענקו להם תואר דוקטור בחמש השנים האחרונות, וכן תלמידות ותלמידים לתואר שני ושלישי למשפטים במוסדות אקדמיים בארץ או בחו”ל.
ניתן להגיש להצגה חלקים ממחקר או מאמר בהכנה (שטרם פורסם) ובלבד שנושא המחקר קשור לאחד מהתחומים המובהקים של המשפט הציבורי (חוקתי, מנהלי, בינלאומי ופלילי). מחקרים בתחומי משפט אחרים, כגון דיני עבודה, דיני משפחה, דיני מיסים והמשפט האזרחי, עשויים להתאים אף הם לסדנה, ובלבד ששאלות המחקר שלהם נוגעות או קשורות למשפט הציבורי.
סדנת החוקרים תתקיים ביום ג’, 9 באפריל 2019, בבית הספר למשפטים, המכללה האקדמית צפת. החוקרים הצעירים שייבחרו (בהליך שיפוט אנונימי), יציגו במהלך הסדנה את עבודתם, יקבלו משוב מחוקרים בכירים בתחום, ועבודתם תידון לעומקה בדיאלוג עם משתתפי הסדנה.

המעוניינים להתקבל לסדנה מתבקשים להגיש את הצעתם לכתובת iapubliclaw@gmail.com לא יאוחר מיום 1 באוקטובר 2018. על ההצעה לכלול את פרטי המציע/ה, כותרת המאמר, שם מוסד הלימודים במסגרתו נכתב המחקר, שם מנחה העבודה (במקרה שמדובר בתלמידים לתואר שני או שלישי), ותקציר בעברית שלא יעלה על 500 מלים. הואיל והליך השיפוט לקבלה לסדנה הוא אנונימי, אנא ודאו שבקובץ תקציר ההצעה לא מופיעים פרטי המציע/ה שיופיעו בנפרד. בכותרת ההודעה יש לרשום הצעה לסדנת החוקרים השנתית – [שם המציע/ה].

ההחלטות לגבי ההצעות יימסרו למועמדים בחודש נובמבר 2018. חוקרות וחוקרים שהצעותיהם יתקבלו לסדנה יתבקשו להעביר עותק של המאמר (או הפרק) לדיון לא יאוחר מיום 1 במארס 2019. המאמרים יופצו בין משתתפי הסדנה. האורך המקסימלי של מאמרים שיידונו הוא 18,000 מילים.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירת העמותה למשפט ציבורי, ד”ר מיטל פינטו, בכתובת meital.pinto.1@gmail.com

מצפים לקבל את הצעותיכם ולמפגש פורה!

מארגני הסדנא:
פרופ’ ישי בלנק, יו”ר העמותה למשפט ציבורי בישראל
ד”ר מיטל פינטו, מזכירת העמותה למשפט ציבורי בישראל
ד”ר אסף וינר, מכון סאקר למחקרי חקיקה ולמשפט השוואתי, האוניברסיטה העברית בירושלים
שרה גולד, רכזת פורום הצעירים של העמותה למשפט ציבורי

Message publisher
מיטל פינטו meital.pinto.1@gmail.com
Full address
המכללה האקדמית צפת, ירושלים, צפת, ישראל
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added