< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // למאמרים (כתב עת): תיעוד בעל פה במלחמה. (כתב העת זיכרון ומחקר) [עברית & אנגלית / מודפס] דדליין לטקסט מלא=23.3.24

Message URL: https://www.hum-il.com/message/4010212/

זיכרון ומחקר – כתב העת הדו-לשוני של האגודה הישראלית לתיעוד בעל פה (ILOHA), מיועד עבור חוקרים וציבור המתעניינים בתיעוד בעל פה, ומהווה בית למאמרים העוסקים בהיבטים תיאורטיים, מתודולוגיים ומעשיים בתחום. כתב העת מהווה במה לחוקרים בישראל ובחו”ל לפרויקטים בדיסציפלינות שונות המבוססים על עריכת ראיונות.
לנוכח אירועי ה-7 באוקטובר ויוזמות התיעוד הרבות שקמו בעקבותיו החלטנו להקדיש את הגיליון החמישי של כתב העת זיכרון ומחקר לנושאים הקשורים בתיעוד בעל פה במלחמה, כגון: סקירות אודות מיזמי תיעוד בעל פה, סוגיות משפטיות ואתיות, תיעוד בעל פה וטראומה, זויות ראייה שונות של התיעוד (המרואיין, המראיין, הצלם), בעיות הקשורות בארכוב, ושימושים שונים בעדויות (הסברה, הנצחה, מחקר, שיקום ועוד).
המערכת של זיכרון ומחקר מזמינה את חברות וחברי הפורום להגיש מאמר אקדמי על תיעוד בעל פה במלחמה שטרם ראו אור, בעברית ובאנגלית. המאמרים שיוגשו למערכת יכללו עד 5,000 מילים בעברית או 7,000 מילים באנגלית כולל הערות שוליים ומקורות. את המאמרים יש לשלוח עד ה-23 במרץ 2024. המאמרים שיוגשו לפרסום, יעברו שיפוט על ידי חברי המערכת זיכרון ומחקר ועל ידי קוראים מן החוץ.
יש לצרף למאמר תקציר בן עד 100 מילים וכן ביוגרפיה קצרה של המחבר/ים (עד 20 מילים) בשתי השפות, עברית ואנגלית. את המאמרים יש להגיש בפורמט WORD לאחת משלוש העורכות:
ד”ר מרגלית בז’רנו margalit.bejarano@mail.huji.ac.il
ד”ר יהודית רייפן-רונן jreifen.ronen@gmail.com
ד”ר רוני מיקל-אריאלי ronimikel@gmail.com

 

israeloralhistory.org

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added