< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // סדרת הרצאות: "מרחבים בין-דתיים", האגודה הישראלית לחקר דתות [תשפ"ד / מקוון]. ** נדחה ** מפגש ראשון: שהוא מקומו של עולם ואין עולם מקומו' – על האידיאה של המקום המקודש (חנוך בן פזי) [מקוון] 15.10.23 ** נדחה **

Message URL: https://www.hum-il.com/message/3100400/

בשל אירועי הימים האחרונים, על ההרוגים הרבים, ההרס והאסון הכבד שחווים אזרחי המדינה ותושבי הדרום בפרט, אנו מודיעים על דחיית מועד הרצאתו של פרופ’ חנוך בן פזי, אשר הייתה אמורה להתקיים בזום ביום ראשון הקרוב כחלק מסדרת ההרצאות החדשה מטעם האגודה. על מועד חלופי להרצאה תבוא הודעה.

אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחות הנופלים ואיחולי החלמה שלמה ומהירה לפצועים, ונושאים תפילה לשובם בשלום של כל השבויים והנעדרים.

בכבוד רב,

ד”ר שי פררו – מזכיר האגודה.  

————-

אנו שמחים לבשר על ייסודה של תוכנית שנתית של הרצאות מקוונות מטעם האגודה הישראלית לחקר דתות. השנה נתמקד בנושא ‘מרחבים בין-דתיים’, ושש ההרצאות תעסוקנה במגוון רחב של מגעים בין דתיים, פולמוסים והשפעות הדדיות בקרב הדתות האברהמיות, דתות אסיה, ואף בצורות רוחניות אלטרנטיבית במערב העכשווי. כל ההרצאות תתקיימנה בשעות 18:00-19:00, והצפייה בהן פתוחה בחינם לקהל הרחב וללא הרשמה מראש. כשבועיים לפני ההרצאה יופץ ברשימת התפוצה של האגודה מידע הכולל פרטים לגבי ההרצאה הקרובה. למידע נוסף כתבו לנו: israel.iasr.2015@gmail.com

להלן פירוט ההרצאות שיתקיימו בסדרה:

הרצאה ראשונה:

פרופ’ חנוך בן פזי (אונ’ בר אילן),

“‘שהוא מקומו של עולם ואין עולם מקומו’ – על האידיאה של המקום המקודש”, [15.10.23].

לינק לזום: https://us02web.zoom.us/j/83857548785

ההרצאות הבאות:

2) פרופ’ איתמר תיאודור (המכללה האקדמית צפת), “הלימוד ההשוואתי של היהדות וההינדואיזם כדיסציפלינה מתפתחת”, [17.12.23].
3) פרופ’ ליבנת הולצמן (אונ’ בר אילן), “דרשנים עממיים בין שני הנהרות: על המפגש בין אסלאם, נצרות ויהדות בעיראק (מאות 10-13)”, [25.2.24].
4) ד”ר כרמה בן יוחנן (האונ’ העברית), “איך להיאבק באנטישמיות? פולמוס יהודי-נוצרי בן זמננו”, [4.4.24].
5) פרופ’ מאיר שחר (אונ’ תל אביב), “אלים הודים בדת הסינית (הנושא המדויק יפורסם בהמשך)”, [במהלך מאי 2024].
6) פרופ’ מריאנה רוח-מדבר שפירא (אונ’ חיפה), “רוחניות אלטרנטיבית עכשווית במפגש בין-דתי (הנושא המדויק יפורסם בהמשך)”, [במהלך יוני 2024].

* (דתותתשפד)

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added