< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // למאמרים (כתב עת): קול קורא למאמרים ולפרס למאמר הטוב ביותר - כתב העת לשם שינוי [עברית] דדליין לתקצירים=22.1.23

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2123102/

כתב העת לשֵׁם שִׁנּויּ יוצא בקול קורא לתחרות מאמרים נושאת פרסים. התחרות תיערך בשני שלבים: הגשת תקצירים לשיפוט ראשוני על ידי המערכת, ובשלב השני, הגשת מאמרים מלאים שיעברו תהליך שיפוט מדעי על ידי חוקרים וחוקרות מומחים. המאמרים הנבחרים יפורסמו בכתב העת, ומתוכם ייבחרו השניים הבולטים והמקוריים ביותר שיזכו בפרס כספי.

לשֵׁם שִׁנּויּ הוא כתב עת סטודנטיאלי אקדמי שנוסד בבית הספר להיסטוריה באוניברסיטת תל אביב בשנת 2021, ומהווה זירה לפרסום של מאמרים מדעיים בעלי אוריינטציה היסטורית, פרי עטם של תלמידות ותלמידי מחקר בתארים מתקדמים. כתב העת מתפרסם בעברית וכולל מאמרים מקוריים בפורמט טקסט, וידאו ושמע, ביקורות ספרים וסקירות מתודולוגיות. כתב העת מבקש לייצר ולהנגיש ידע היסטורי לקהל אקדמי ולקהל הרחב, להציג סוגיות מרכזיות, לדון בהן ולשלב אותן בשיח הציבורי.

אנו מזמינים סטודנטים וסטודנטיות בתארים מתקדמים מכל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ להגיש תקצירים למאמרים מקוריים. אנא שילחו תקציר באורך 300 מילים הכולל כותרת, הסבר קצר על מטרות המחקר, שאלות ומקורות מרכזיים, כמו גם התייחסות קצרה למסקנות, לחדשנות ולחשיבות המחקר. יש לציין את סוג המאמר (טקסט, שמע או וידיאו), כאשר על תקצירים למאמרי שמע או וידאו לכלול הסבר כיצד הפורמט הנבחר מסייע בהנגשת הידע ובביסוס הטענה (המערכת מציעה עזרה בהפקת מאמרים מסוגים אלה). כמו כן, על התקציר לכלול ביוגרפיה קצרה עד 100 מילים (שם מלא, כותרת המחקר, שלב במחקר, מוסד אקדמי וכתובת דוא”ל). את התקצירים יש לשלוח עד לתאריך 22.1.2023 בקובץ WORD לכתובת: leshem.shinui.tau@gmail.com.

כותבות וכותבי התקצירים שיעברו את שלב השיפוט הראשוני יתבקשו לשלוח מאמר מלא בן 4,000–5,000 מילים, או תסריט למאמר וידאו או שמע עד 1,500 מילים. הנחיות מפורטות להגשת מאמרים מלאים, מאמרי וידאו ומאמרי שמע ניתן למצוא באתר כתב העת, בכתובת https://www.leshem-shinui.sites.tau.ac.il/.

מערכת לשֵׁם שִׁנּויּ מורכבת מסטודנטים וסטודנטיות ומפרסמת את פרי עטם של תלמידי ותלמידות מחקר ובכך מהווה פלטפורמה להתנסות ראשונית בתהליך הכתיבה, השיפוט, העריכה והפרסום. לכן, אנו מעודדים סטודנטים וסטודנטיות המעוניינים לפרסם בכתב העת לפנות ולהתייעץ עם המערכת. נשמח לענות על כל שאלה בכתובת הדוא”ל:leshem.shinui.tau@gmail.com.

https://drive.google.com/file/d/1FNSZpP_xG6IVv-oWF7G-kqb5lNxf5jV3/view?usp=sharing

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added