< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

הזדמנות // משרה: חוקר/ת במרכז אקורד באוניברסיטה העברית דרוש /ה חוקר/ת עם נסיון במחקר כמותני [ירושלים & שפיים] דדליין=15.12.22

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2120220/

למרכז אקורד – פסיכולוגיה חברתית לשינוי חברתי

דרוש/ה חוקר/ת עם נסיון במחקר כמותני

 

אקורד – פסיכולוגיה חברתית לשינוי חברתי הוא ארגון חברתי-אקדמי ייחודי, המפתח ומנגיש ידע אקדמי חדשני בפסיכולוגיה חברתית על מנת לקדם יחסים שוויוניים, סובלניים ומכבדים בין הקבוצות החברתיות השונות בישראל, ובין החברה בישראל לחברות השכנות במרחב. המרכז פועל במסגרת מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים.

 

תחום השלום והפיוס הוא תחום חדש ושאפתני במרכז אקורד שמטרתו לרתום מחקר אימפרי לקידום עמדות והתנהגויות שתומכות בשלום ופיוס ישראלי-פלסטיני. חלק נכבד מעבודת התחום הוא לייצר תובנות מבוססות מחקר על עמדות הציבור בנושאים מגוונים הקשורים לסכסוך הישראלי-פלסטיני ובדרכים לפתרונו. המחקר גם מצביע על אפיקים בהם ניתן לקדם תמיכה בשלום ופיוס בקרב ציבורים שונים.

 

תחומי עיסוק ואחריות עיקריים

העיסוק העיקרי של החוקר/ת יתמקד בהובלה וביצוע של מחקרים קורלטיבים וניסויים משלב העיצוב, דרך איסוף הנתונים, ניתוח, הצגה, וכתיבת דוחות. בהנחיה צמודה של חוקרים/ות בכירים/ות באקורד ובעבודה משותפת עם חוקרים/ות נוספים/נוספות, החוקר/חוקרת יהיה/תהיה מעורב/ת בכל שלבי תהליך המחקר.

 

דרישות התפקיד

– ידע וניסיון בעיצוב סקרים ומערכים ניסויים

– ידע וניסיון בעבודה עם Qualtrics

– ידע סטטיסטי מתקדם ונסיון עבודה ב R ופלטפורמות סטטיסטיות נוספות.

– תואר אקדמי במדעי החברה

 

תכונות ויכולות נדרשות

– חיבור והזדהות עם ערכי מרכז אקורד ופרויקט השלום והפיוס

– יכולות אנליטיות מעולות

– יכולות בין אישיות גבוהות

– ראש גדול, חריצות, יכולת ביצועית גבוהה

– יכולת למידה והתפתחות אישית לכדי אימוץ ועבודה עם תפיסות מתחום הפסיכולוגיה החברתית

 

היקף המשרה: 50-80% משרה.

 

מועד תחילת העבודה: מיידי

 

מיקום העבודה: משולב: לפחות יום בשבוע במשרדי אקורד בשפיים.

אנו במרכז אקורד מאמינים בערך שנוצר מעבודה בארגון המכיל אנשים מרקעים חברתיים שונים, אשר מביאות ומביאים עמם נקודות מבט שונות ונסיון חיים מגוון. לכן אנו מעודדים.ות א.נשים מכל קשת החברה בישראל להגיש מועמדות.

 

למעוניינות ומעוניינים: יש לשלוח קו”ח ומכתב נלווה מנומק (עד עמוד) המסביר למה את/ה מעונין/ת ומתאים/ה לתפקיד. לדוא”ל cvachord@gmail.com ולציין בשורת הנושא: מועמדות לתפקיד חוקר/ת בתחום השלום.

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added