< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // למאמרים (כתב עת): על-אתר- ביטאון לענייני ארץ ישראל במקורות עתיקים וחדשים (תמי קמינסקי) [עברית] ללא דדליין

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2071627/

אנו שמחים לבשר על חידוש הוצאתו לאור של כתב העת על-אתר- ביטאון לענייני ארץ ישראל במקורות עתיקים וחדשים ככתב עת שפיט שיראה אור בתדירות של אחת בשנה בהוצאת המכללה האקדמית הרצוג- תבונות, ובחסות המחלקה ללימודי ארץ ישראל הפועלת במכללה. ראשיתו של כתב העת בשנת תשנ”ו (1996), ועד עתה ראו אור עשרים גיליונות.
על אתר עוסק בעיקרו במחקרים הנוגעים במגוון תחומי-ידע ודיסציפלינות שונות, שהמשותף להם הוא עיסוקם בחקר ארץ ישראל ויישובה לאורך התקופות: גיאוגרפיה, ארכיאולוגיה, היסטוריה, מקרא, בוטניקה, ספרות ועוד.
חברי המערכת הנוכחית של על אתר הם: פרופ’ (אמריטה) מרגלית שילה (אוניברסיטת בר-אילן); ד”ר דורון שר אבי (מכללת הרצוג); ד”ר ערן מאיר (מכללת הרצוג, מכללת תל-חי); ד”ר חיים צבי אלבוים (מכללת אורות ישראל); ד”ר תמי קמינסקי (עורכת ראשית: מכללת הרצוג). עם חברי המערכת שכיהנו בעבר נמנים פרופ’ יהושע שוורץ; פרופ’ זהר עמר; פרופ’ ישראל רוזנסון; פרופ’ אייל בן אליהו; ד”ר ראובן גפני (עורך ראשי) וחוקרים נוספים חברי הסגל האקדמי במגוון מוסדות אקדמיים.
המאמרים המתפרסמים בכתב העת עוברים שיפוט מדעי, כמקובל, ולאחר אישורם לפרסום זוכים לעריכה לשונית קפדנית ולעיצוב גרפי ברמה גבוהה ובצבע מלא, תוך שילוב מקורות ויזואליים רבים ומגוונים. כל גיליונות העבר מוצגים באתר האינטרנט של כתב העת: http://herzogpress.herzog.ac.il/ktav.asp?id=3 .
בימים אלו מחדש על אתר את פניו, ומציע לכותבים ולחוקרים מן הדיסציפלינות הרלוונטיות לשלוח למערכת מאמרים מתאימים, ואלו יידונו בידי המערכת. כל מאמר שיתקבל לפרסום, יעוצב ויועלה לאתר האינטרנט של כתב העת, ולאחר מכן גם יופיע בגיליון המודפס הבא.
אנו מזמינים אתכם לשלוח לנו ממאמריכם, ולהפיץ פנייה זו גם לחוקרים ולכותבים נוספים בסביבתכם.
מאמרים יש לשלוח להוצאת על-אתר: alatar@herzog.ac.il, על פי ההנחיות המצויות באתר האינטרנט של כתב העת ובקישור הבא: הנחיות על-אתר

הנחיות כלליות להגשת מאמר:
1. על המאמר להיות מחדש, ושלא פורסם קודם לכן בכל במה אחרת.
2. היקף מאמר יהיה עד 8000 מילים. היקף זה יכלול את הערות השוליים.
3. המאמר יישלח בקובץ ‘וורד’, עם כותרת מלאה של המאמר, אך ללא שם המחבר.
4. בקובץ נפרד יש לשלוח את הפרטים הבאים:
• שם מלא של המחבר/ת + פרטי תקשורת (דוא”ל, טלפון, נייד).
• תיאור העיסוק המחקרי והשיוך האקדמי של המחבר.
• תקציר המאמר בעברית ובאנגלית (עד 300 מילים).
• מילות מפתח בעברית (עד חמש מילים).
בברכה,
ד”ר תמי קמינסקי, החוג ללימודי ארץ-ישראל, המכללה האקדמית הרצוג
עורכת ראשית על-אתר

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added