< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // למאמרים (כתב עת): פורום עיוני משפט - תגוביות משפט (תמר קריכלי כץ) [עברית] ללא דדליין

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2052822/

אנו שמחות להזמינכם להשתתף בפרויקט חדש של פורום עיוני משפט: “תגוביות משפט”.

תגוביות משפט הוא מיזם ייחודי בעולם כתבי-העת המשפטיים בישראל, שמטרתו להעשיר את השיח המשפטי בישראל בהקשרו האקטואלי, להנגיש תכנים אקדמיים ולמשוך קוראות מכל הסוגים (סטודנטיות, חוקרות ונשים מחוץ לאקדמיה).

אנו מקוות כי התגוביות יהוו כלי שימושי ובמה לשיח פורה לעורכות דין ונשות אקדמיה, אך גם יהיו נגישות לקהל הרחב יותר. לדעתנו קיימת חשיבות רבה לדיון עדכני ורלוונטי, לצד מחקרים מעמיקים וארוכי טווח, לצורך יצירת במה משפטית אקדמית ואינטלקטואלית עשירה. הדעות המובעות בתגוביות הן של הכותבים/ות בלבד, ואנחנו מזמינים אתכם/ן לתרום למגוון הדעות שיוצגו בהן.

התגוביות מתפרסמות באתר החדש של כתב העת ומקודמות ברשתות החברתיות שלנו. אורכן הוא עד 2500 מילים (כולל הערות שוליים), והן יכולות לכלול ביקורות, דעות, הערות, הרהורים ועוד לגבי פסיקה חדשה, יוזמות חקיקה ומאורעות משפטיים אקטואליים. התגובית יכולה להתבסס על כתיבה חדשה או קודמת שלכם/ן, תוך קישורה לעניינים אקטוליים רלוונטיים.

פורום עיוני משפט קורא לכם ולכן, כותבים/ות, המתעניינים בכל תחומי המשפט, אקדמאים/יות, עורכי/ות דין וחוקרים/ות, לכתוב טקסטים קצרים לפרסום במסגרת המיזם. כדי לשמור על רלוונטיות, הטקסטים יעברו עריכה זריזה אף יותר מזו הנהוגה בפורום (כשבועיים-שלושה).

נדגיש כי משום שמדובר באכסניה של כתב עת אקדמי, על התוכן להסתמך על סימוכין אקדמיים/משפטיים (זה לא יכול להיות טור דעה “טהור”). את התוצר נפיץ ונקדם גם ברשתות החברתיות של כתב העת.

להגשת תגוביות ופרטים נוספים, שלחו דוא”ל לכתובת: tguviot.mishpat@gmail.com.

בברכה, עו”ד אלינור קמינר גולדפיינר ודור מנה, עורכי “פורום עיוני משפט”, כרך מ”ו

https://www.taulawreview.sites.tau.ac.il/tguviot-mishpat

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added