< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע תרבות // כנס: יום הולדת מושגי ליאנוש קורצ'אק [מקוון] 22.7.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1071611/

לפני יותר ממאה שנים יאנוש קורצ’אק חלם וכתב את “בית הספר של החיים”…והיום?

אנשי חינוך, ניהול, מטפלים, אמנים, יוצרים ויזמים חברתיים, ולכל המבקשים לחשוב את המציאות החברתית, הקהילתית והאישית בפרספקטיבות משמעותיות ברמה אקדמית, חינוכית ויוצרת…הכל מוזמנים לחגיגת יום הולדת מושגית ליאנוש קורצ’אק.

על פורום קורצ’אק:
הפורום ע”ש איש הרוח, המחנך והסופר יאנוש קורצ’אק מתמקד בממשק שבין חינוך וחברה, תיאוריה ופרקטיקה, יצירה ושכול ובאופנים שניתן לחשוב מרחבים פולאריים מורכבים אלו בעשייה חינוכית על רקע מציאות החיים בישראל במאה ה-21.
הפורום מארח מרצים וחוקרים לצד סטודנטים מאוניברסיטאות בסדרת מפגשים במהלך השנה על מנת לקדם דיון על סוגיות פדגוגיות שעולות מכתבי קורצ’אק לצד קריאה משותפת בכתביו.
ניתנת במה להרצאות ופרזנטציות הקשורות בתכני הפורום של חוקרים וסטודנטים בשלבים שונים של מחקרם המעוניינים לפתח את מהלכם המחקרי והמעשי בזיקה לפורום.
הפורום מבקש להתמקם במרחב שבין האקדמיה לשדה כשהוא לוקח חלק בהתוויה ונותן במה לתוכניות ופעילויות בסביבה חינוכית.
איש קשר: ד”ר אביב לבנת, אוניברסיטת תל אביב והאקדמיה לאמנות בצלאל

בחגיגה המושגית סביב מוטיבים מהגותו של קורצ’אק כטבע, יצירתיות, ספר, דמוקרטיה, בדידות, אחרות, אוטופיה ועוד, ישתתפו ד”ר עידן רביב, ד”ר אביב לבנת, ד”ר מלי נבו, ד”ר אשר אלבו, יהונתן נחשוני, אפרת דוידוב, יערה אפי הררי ויוסי זלץ שיחשבו את המושגים על הצירים שבין תיאוריה ופרקטיקות חינוך ויצירה בדגש לרלבנטיות שלהם לחיי המעשה החינוכי במרחב הישראלי העכשווי.

פורום קורצ’אק, תוכנית אופקים, אוניברסיטת תל אביב, אוניבסיטת ניו יורק בתל אביב

22.7.21, 13:00-11:00

להרשמה לאירוע מראש:
https://nyu.zoom.us/webinar/register/WN__GJyJ48eTtSFetOMv_BklA?fbclid=IwAR0kYetzKOko_VzbTRCPa83_6-QJboRfCnTNC0fjWxldZJBZUVuk8JnUN0k

http://www.school-of-life.org/

https://www.facebook.com/KorczakForum/events/?ref=page_internal

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added