< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // להרצאות: סמינר הקיץ של מעברים (סדרת מעברים) [מקוון, קיץ תשפ"א] ללא דדליין

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1070119/

שלום שלום,

סמינר הקיץ של מעברים: איתכם לאורך כל הדרך

מקום להציג גם בקיץ ?  ברור. רק  אצלנו במעברים.  פורום לסגל ולפרחי מחקר גם יחד.  המקבץ הראשון של ההרצאות כבר זמין באתר מעברים.  נפתח עם פרופ’ ניסים אוטמזגין, דיקן מדעי הרוח הנכנס באוניברסיטה העברית שידבר על יפן כמעצמת תרבות.  נמשך עם  אנה ליצ’יניצר שתציג את התזה שלה על ממשליות היברדית (רגע לפני שהיא עוזבת לדוקטורט בגרמניה), עם נטע שרם על פרפורמנס וסיפר,  דנאיל זוהר על קברי קדושים בדואיים, דוד ברלינר על שיפוט בשטחים מול שיפוט בישראל, נעמה גביש מילר על צמיחת אוניברסיטת אריאל, חיה גרשוני על המשפט ועיצוב ההורות של הורים חרדים. קלרטה טרגר על האישי והפוליטי במקרה של קוביד-19. פרטים מלאים בדף הסמינר ברשת.
כל יום (בנתיים) בין השעות 14.00 ל 14.40. מתחילים ב 4 ביולי עם ניסים.  כתובת הזום כאן.
סמינר הקיץ של מעברים מספק הזדמנות להציג ולהשתפר ובה בעת מאפשר מפגש של חברי סגל ותלמידים סביב נושאי מחקר מגוונים.  הצגה חזותית בסמינר זום של 15 דקות, דיון של 15 דקות, ולאחריה הצגה קצרה של 3 דקות של נושא המחקר שוב.  לאמיצות ולאמיצים בלבד. למי שיש אומץ להציג ויותר חשוב משהו חשוב להגיד.   חזרה על ההצגה והתרגיל לאחר שישה שבועות ונראה כיצד התקדמתם/ן. הצטרפו לפרויקט הניסויני והחדשני שלנו. פתוח לסגל אקדמי, פוסטדוקטרט, ותואר השלישי והשני. כולם/ן ביחד.
 הקריטריון המרכזי – יכולת ועניין.  קבלה תחרותית כמובן.  המפגשים יוקלטו ויונגשו במידה והמציגים יאפשרו זאת. הצטרפו למעברים (לרשת האמייל ולרשת היוטיוב שלנו). עידכונים יומיים ברשת האמייל של מעברים.
01
הוראות הרשמה: כדי להירשם למחזור הראשון שלחו תקציר של 300 מילים, כותרת, ביוגרפיה קצרה ותמונה עוד השבוע במידת האפשר.  פונט טיימס ניו-רומן, גודל פונט 12, רווח ורבע/חצי,  כל החומר כולל התמונה בקובץ אחד. שם הקובץ צריך להיות השם שלכם/ן. ניתן לבקש מאיתנו להזמין להרצאה עמיתים מהמחלקה, ממחלקות אחרות, מרשתות מקצועיות. פשוט שלחו לנו בצורה מסודרת לאחר אישור הקבלה ולקראת ההצגה.
You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added