< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

הזדמנות // תזכורת // מלגה: פוסט-דוקטורנט/ית עם התמחות במדיה חברתית להובלת תחום במחקר על זיכרון השואה באירופה [אונ חיפה] דדליין=31.10.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0100800/

קבוצת מחקר ממרכז ויס-לבנת לחקר השואה באוניברסיטת חיפה מחפשת חוקר/ת מתחיל-שותף/ה למחקר בינלאומי בן שנתיים, בנושא תמורות בזיכרון השואה באירופה. המחקר בוחן את זיכרון השואה בשלוש זירות ובחמש מדינות. הזירות הן מערכת החינוך, הזירה הציבורית פוליטית וזירת המדיה החברתית. המדינות הן גרמניה, פולין, הונגריה, ספרד ובריטניה. במחקר שותפים 10 חוקרים מנוסים מישראל ואירופה.

אנו מחפשים חוקר/ת בדרגת פוסט-דוקטורנט מתחום התקשורת, מדע המדינה הסוציולוגיה או הפסיכולוגיה, אשר מתמחה בחקר תקשורת דיגיטלית, רצוי גם עם ניסיון מחקרי בהקשרים של זיכרון השואה, אנטישמיות, עמדות כלפי ישראל, לאומנות, או זיכרון קולקטיבי.

נשמח לצרף אותך לצוות שלנו. נוכל להציע חצי מלגת פוסט-דוקטורט מטעם המרכז שלנו, ותמיכה בהגשת בקשות למחצית מלגה נוספת, שיתופי פעולה פוריים, הזדמנויות לפרסום מאמרים והשתתפות בכתיבת ספר אקדמי, השתתפות בכנסים, מימון של איסוף הנתונים, ועזרה של עוזרי מחקר מהמדינות השונות ומישראל 

אנו מחפשים חוקר/ת מעולה אחרי הדוקטורט (בטווח של עד חמש שנים מסיומו), עם ניסיון מחקרי, פרסומים אקדמיים, יכולת גבוהה לעבודת צוות, והרבה מוטיבציה והתלהבות למחקר עכשווי ורלוונטי.

לפרטים, נא לפנות לד”ר שמוליק לדרמן, רכז הפרוייקט:

נא לצרף לפנייה קו”ח. shmulikled@gmail.com

https://drive.google.com/file/d/1FVHLwFsm9s1hcO6VXXNSCJ8Amm3Wjf7U/view?usp=sharing

Message publisher
שלומית קויתי skviti@univ.haifa.ac.il 04-8280720
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added