< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

פרסום // פודקאסט: המצב הפוסט אנושי (כרמל וייסמן) [עברית]

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0090503/

“המצב הפוסט אנושי” – הזמנה להאזין ולהשתמש בפודקאסט כמשאב הוראה

שלום לכולם,

רציתי לעדכן אתכם שהתחלתי פודקאסט חדש מזווית רב תחומית על טכנולוגיה, תרבות ורוח בשם “המצב הפוסט אנושי” שעוסק באקטואליה בראי העתיד ומדגיש את נקודת המבט הפוסטהומניסטית מזווית ביקורתית, כשבכל פרק מתארח/ת חוקר/ת אחר/ת מתחום אחר.

מלבד האפשרות שזה יעניין אתכם להאזין, תכננתי אותו כך שניתן יהיה להשתמש בו כמשאב להוראה ב”כיתה הפוכה”, כלומר לתת לסטודנטים להאזין במקום להחזיק אותם על הזום שעה וחצי ולפתח דיון בנושא. הז’אנר אינו שיחה חופשית אלא בין אייטם ברדיו לתסכית באוניברסיטה המשודרת והוא מגיע עם תמלול מלא המאפשר לקרוא כל פרק גם כמאמר עם קישורים ומקורות אקדמיים. כרגע יש בו כבר חמישה פרקים, הוא מתעדכן אחת לשבועיים וצפוי לגעת במגוון תחומים מתרבות דיגיטלית ועד פרה היסטוריה, מאקולוגיה ועד מתמטיקה, אנתרופולוגיה, אמנות ודת… אתם מוזמנים לעקוב ולהשתמש בו: https://posthum.podbean.com/ זה הקישור הראשי ממנו ניתן גם להאזין ישירות ובצד ימין (או למטה אם אתם בנייד) לעבור בלחיצה להאזנה באחת מאפליקציות הפודקאסט החביבות עליכם, ביוטיוב או בספוטיפיי. אפשר גם מכאן לראות את התמלולים כפוסטים לפי פרק: https://absolutecarmel.com/posthuman/

באופן כללי, נראה לי שכדאי להכיר את המדיה הזו שיכולה לשמש אתכם כמשאב הוראה, יש פודקאסט כמעט בכל נושא ולא מעט פודקאסטים בז’אנר האקדמי מהמעבדה של כאן 11 לרשת עושים היסטוריה של רן לוי, לסטס של בר אילן יש פודקאסט בשם “הטכנו-לוגים”… מוזמנים להתייעץ אם מחפשים פודקאסט בנושא ספציפי.

כרמל

קישור לפודקאסט

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added