< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע תרבות // סדרת סרטים ודיונים: היום שאחרי? סדרת סרטים ומפגשים מקוונים הדנים באתגרים הצפויים במציאות החדשה [מקוון] 14-19.6.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0061300/

מגפת הקורונה אילצה אותנו לשנות את דרך חיינו. אנו יכולים לשער שלטוב ולרע העולם לא ישוב להיות מה שהיה, אך איננו יודעים באמת מה צופן העתיד.

למרות אי הוודאות הזו, אנשים מתחומים פוליטיים וחברתיים שונים מוצאים במשבר הנוכחי הוכחות לכך שנקודת מבטם על העולם, זו שקדמה למשבר הקורונה, היא נכונה. כולם מוצאים עובדות התומכות בסיפור שלהם, זה דבר אנושי מאוד לעשות. כולם נראים בטוחים שהעובדות ישכנעו אחרים לשנות את דעתם, אך כאשר הם אינם מצליחים, אנו נשארים, בסופו של דבר, עם קונפליקטים עמוקים יותר. לחלופין, נוכל לקחת את רגע המשבר כדי לדמיין סיפור אחר, סיפור חדש, סיפור שיצית את הדמיון הציבורי ויוביל לשינוי, לשיתופי פעולה חדשים ולעתיד שלא היה ניתן לעלות על הדעת לפני מספר חודשים.

בימים אלו, כשהעולם מתחיל להיפתח, אנו רוצים ליצור מרחב בו אנשים יכולים לבחון ולהתנסות בנרטיבים שונים על סוגיות נושנות – מקום בו ניתן לדמיין איך אפשר לעצב מחדש את העתיד ואת הסיפור של כולנו.

סינמטק ירושלים, קבוצת ון ליר העולמית, מכון ון ליר בירושלים, קרן ברנרד ון ליר והארץ חברו יחד לתוכנית מיוחדת שמתמקדת בשאלות של היום שאחרי דרך חמישה נושאים מרכזיים שמגפת הקורונה העלתה לקדמת הבמה. באמצעות סדרת סרטים ודיונים עם דוברים בולטים מהארץ ומהעולם, התכנית תדון בנרטיבים חלופיים שעשויים לעזור לנו להתמודד טוב יותר עם האתגרים של היום שאחרי.

מיום ראשון, 14.6 עד יום חמישי, 18.6, בשעות 20:30-23:30
יום שישי 19.6, בשעות 13:00-15:00

לרשימת המפגשים ראו בסוף ההודעה.

https://jer-cin.org.il/he/TheDayAfter

Message publisher
איל עפרון מתאם פעילות לציבור, שיווק וקשרי חוץ מכון ון ליר ירושלים eyale@vanleer.org.il 02-5605282
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added