< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

הזדמנות // תזכורת / מלגה: לשהות קצרה במרכז לשואה ורצח עם [יוהנסבורג] דדליין=31.5.23

Message URL: https://www.hum-il.com/message/3030900/

המרכז לשואה ורצח עם יוהנסבורג יחד עם מכון המחקר אברהם הרמן ליהדות זמננו באוניברסיטה העברית בירושלים (HUJI) וקרן סילט מזמינים דוקטורנטים מתקדמים וחוקרים זוטרים להגיש מועמדות למלגת שהות קצרה ביוהנסבורג לשנת 2023.

המלגה תוענק למועמדים מצטיינים המקדמים את תחומי השואה, רצח עם, זכויות אדם ונושאים קשורים אחרים במסגרת מחקרם. אנו מקדמים בברכה הצעות מכל הדיסציפלינות האקדמיות הרלוונטיות כולל – אך לא רק – היסטוריה, אנתרופולוגיה, ארכיאולוגיה, תולדות האמנות, לימודי רצח עם השוואתיים, תקשורת, גיאוגרפיה, ספרות, לימודי יהדות, משפטים, לימודי תרבות, פילוסופיה, מדעי המדינה ופסיכולוגיה.

המלגה תכסה את כל הוצאות הנסיעה ומגורים. המקבל יידרש לשהות תקופה של שבועיים עד ארבעה שבועות במרכז לשואה ורצח עם יוהנסבורג בדרום אפריקה, במהלך השנה האקדמית הנוכחית (2022-2023).

הזוכה י/תתבקש לספק למוסדות המארגנים תוצר הסברה (חיבור לבלוג, פודקסט, מאמר קצר, תערוכה או כל פורמט אחר שיכול להנגיש את המחקר שלו לציבור הרחב), להשתתף בסדנה של יום אחד עם צוות המוזיאון, ולשאת הרצאה פומבית במהלך שהותו.

הוועד האקדמי למלגה זו יבסס החלטותיו על סמך מקוריות הצעת המחקר, הפוטנציאל שלה לקדם את המחקר בתחום לימודי השואה והרצח עם, לימודי אפריקה ו/או זכויות אדם, וההישגי המועמדים. יתרון יינתן למועמדים המשתמשים בחומרי המדור לתיעוד בעל פה במכון ליהדות זמננו באוניברסיטה העברית. לינק לאתר המדור: https://contemporaryjewry.huji.ac.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-0

 

תנאי סף להגשת המועמדות:

  • על המועמדים להיות משויכים למוסד אקדמי ישראלי.
  • דוקטורנטים – מועמדים יהיו זכאים להגיש מועמדות אם הצעת המחקר שלהם אושרה על ידי המוסד האקדמי והם נמצאים בשלבים האחרונים של כתיבת הדוקטורט.
  • חוקרים צעירים: יתקבלו בקשות ממועמדים שתואר הדוקטור שלהם אושר לאחר 1 בינואר 2017.

 

מסמכים להגשה:

  • תיאור פרויקט מחקר קצר (עמוד אחד)
  • קורות חיים (עד 2 עמודים) ורשימת פרסומים
  • 2 מכתבי המלצה
  • דוגמת כתיבה (פרק מהדוקטורט, פרק בספר, מאמר וכו’)

יש להגיש את כל המסמכים באנגלית

 

על המועמדים להגיש את מועמדותם דרך מערכת הגשת המלגות של האוניברסיטה העברית- https://scholarships2.ekmd.huji.ac.il/home/humanities/HUM218-2022

 

דד ליין להגשת המועמדות: 31 במאי 2023.

לשאלות נוספות ניתן לפנות לד”ר רוני מיקל-אריאלי, מנהלת אקדמית של המדור לתיעוד בעל פה במכון ליהדות זמננו באוניברסיטה העברית בירושלים roni.mikel@mail.huji.ac.il

Message publisher
ד"ר רוני מיקל-אריאלי המדור לתיעוד בעל פה המכון ליהדות זמננו האוניברסיטה העברית בירושלים ronimikel@gmail.com
Full address
Johannesburg Holocaust & Genocide Centre, Duncombe Road, Forest Town, יוהנסבורג, דרום אפריקה
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added