< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // עדכון שעה / מפגש: אקדמיה בבאקה אל-גרביה (אבי שלו) (סדרת מעברים) [מקוון] 30.5.22

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2052827/

עדכון! האירוע יתחיל בשעה 19:00

שלום רב,

אני מתכבד להזמינכם למפגש הבא בסדרת ההיסטוריה של האקדמיה: אקדמיה בבאקה אל-גרביה, מפגש עם מר אבי שלו. יום שני, ה-30 במאי 2022, משעה 18:00 עד 19:00. קישור לזום כאן.

בתום 24 שנות שירות בחטיבת המחקר של אמ”ן ובמנהל האזרחי בשטחים סגן אלוף אבי שלו פורש מהצבא ומחליט לחצות את הקווים ולגלות את העולם הערבי מזווית אחרת. במקום להשתלב בעסקים או בשירות הציבורי כמקובל, הוא נרשם ללימודים במכללה האסלאמית בעיירה באקה אלגרביה ויוצא למסע היכרות עם חברה קרובה-רחוקה. כסטודנט היהודי הראשון במכללת אל-קאסמי הוא נחשף לפריפריה הפחות מוכרת של החברה הישראלית. יחד עמו אנו מתוודעים אל הצעירים והצעירות הערבים הלומדים איתו ודרכם אנו לומדים במבט ישיר ובגובה העיניים על הקשיים של ערביי ישראל ועל הכוחות, התקוות, הכעסים, החלומות, דילמות הזהות והיחס האמביוולנטי לישראל.  יומן אל-קאסמי מזמין את הקורא להצטרף למסע אישי מרתק של קצין צה”ל במיל’ המבקש להכיר את התרבות והשפה של שכיננו הדומים והשונים כל כך. הספר חושף את קוראיו למציאות מורכבת רב ממדית הנמצאת מעבר להרי החושך כאן לצידנו. המפגש מוליד שאלות ומציף כאבים, פערים, תמיהות ותקוות על המוכר והזר שבתוכנו.

אבי שלו  בוגר תואר ראשון  ושני בכלכלה מדרום אפריקה. בעל תואר שני בכלכלה (ללא תזה) באוניברסיטה החופשית של ברלין ובעל תעודת הוראה ממכללת אלקאסמי. אבי, סא”ל במילואים, שירת בחטיבת המחקר של אמ”ן ובמנהל האזרחי ביהודה ושומרון ובעזה. אבי הוא יועץ מומחה לענייני פלסטיניים בתחומים כלכליים פוליטיים וחברתיים. הוא בעל ניסיון מוכח ועשיר בקידום דיאלוג, בניהול פרויקטים ובתיאום בין ישראלים ופלסטינים בנושאים אסטרטגיים, מסחריים ומיזמי תשתיות. אבי אחראי קשרי חוץ אקדמיים במכללת באקה ובין השנים 2019 ו 2021  עבד כמורה בבית הספר ג’רוסלם סקול בבית חנינא.

עדכונים שוטפים על פעילות הסדרה ניתן לקבל דרך רישום לרשת מעברים. כל מפגשי מעברים מופיעים בערוץ היוטיוב שלנו שאתם מוזמנים להצטרף אליו. לרשותכם/ן גם פלייליסט של הסדרה.

רשימת המפגשים לחודשים הקרובים זמינה בדף הסדרה באתר מעברים. אשמח לקבל הצעות לנושאים נוספים.

בברכה,
פרופ’ דוד לוי פאור

בשם משתתפי מעברים.

 

 

(סדרתמעברים)

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added