< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // מפגש: תוכנית המאה למדעי הרוח (חביבה פדיה) (סדרת מעברים) [מקוון] 20.5.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1051511/

שלום רב,

לאחר המפגשים עם פרופ’ אבנר בן זקן ופרופ’ מלכה רפפורט חובב, נקדיש את המפגש השלישי בשאלת מדעי הרוח, לתוכנית ה 100 (כלומר 100 מיליון). נארח את פרופ’ חביבה פדיה.  יום חמישי ה-20 במאי 2021, משעה 18:00 עד 19:00.  כתובת הזום למפגש כאן.  ראו גם סרטוני מפגשים קודמים למטה.
חביבה היא חברת המל”ג העומדת בראש הוועדה לקידום מדעי הרוח בישראל (ועדת מל”ג ות”ת). בימים אלה אושרה ותוקצבה התוכנית שהגישה ועדת פדיה. תוכנית המאה לקידום מדעי הרוח (מאה= 100 מיליון וההצעדה אל נכון למאה העשרים ואחת). מנדט הועדה בתוקף עד מרץ 22. נדבר על האתגרים של מדעי הרוח, על הדרכים האפשריות לקידום התחום, על הישגי הוועדה, על המכשולים הצפויים בדרך ליישום מוצלח של ההמלצות ועל הצעדים הנוספים שדרושים לקידום מדעי הרוח.  נסכם בשאלות אישיות על התפתחותה המקצועית של חביבה פדיה ואם היא תסכים גם נבקש ממנה לקרוא אחד משיריה.

למחקר ולהוראה באקדמיה יש היסטוריה מקומית וגלובלית. מהי בדיוק? וכיצד להפוך אותה לחלק חי מתוך העולם המקצועי שלנו? אלו השאלות שהסידרה מבקשת לענות עליהן. הסידרה מפותחת במסגרת תוכנית מעברים לקידום לימודי המחקר בארץ, העשרתם. העמקתם והרחבתם.  היא מכוונת גם להבניה רחבה ומקיפה יותר של “האזרחות האקדמית”.  הבניה שאינה נעשת במסגרת המוסדית הקיימת. קהל היעד הוא כמובן תלמיד ותלמידות מחקר ופוסט-דוקטורנטים אבל גם הסגלים המנהליים והאקדמיים.  ראו תוכנית הסידרה  כאן .

עדכונים שוטפים על פעילות הסדרה ניתן לקבל דרך רישום לרשת מעברים.  כל מפגשי מעברים מופיעים בערוץ היוטיוב שלנו שאתם מוזמנים להצטרף איליו. לרשותכם/ן גם  פלייליסט של הסידרה ולמטה גם גישה ישירה למפגשים הקודמים.  המפגש הבא בסידרה יהיה ב 10 במאי. נארח את פרופ’ גילי דרורי שתדבר על מוסד האוניברסיטה במבט היסטורי והעולמי.

 

רשימת המפגשים לחודשים הקרובים זמינה בדף הסידרה באתר מעברים. אשמח לקבל הצעות לנושאים נוספים.

 

בברכה
פרופ’ דוד לוי פאור

בשם משתתפי מעברים.

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added