< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע תרבות // ערב עיון: רציחות פוליטיות [טוקהאוס / תל אביב] 10.11.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9102623/

פרופ’ תמר הרמן ופרופ’ אורן סופר אדרבא – בפודקאסט לייב של האוניברסיטה הפתוחה וגל”צ מפגש מס’ 1 – על רציחות פוליטיות

“אדרבא”, הפודקאסט המרתק מבית האוניברסיטה הפתוחה וגלי צה”ל, שצבר אלפי האזנות, יוצא לראשונה לפגוש את קהל המאזינים למפגש לייב על במת הטוקהאוס.

בהקלטה מיוחדת, במלאת 24 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, ישוחחו המגישים פרופ’ תמר הרמן ופרופ’ אורן סופר עם שלושה חוקרים מהשורה הראשונה על רציחות פוליטיות: פרופ’ נחמן בן-יהודה (האוניברסיטה העברית) על הרציחות הפוליטיות בהיסטוריה היהודית לדורותיה; פרופ’ אייל נווה (אוניברסיטת תל-אביב) על הרציחות הפוליטיות בארצות-הברית; ופרופ’ ורד ויניצקי-סרוסי (האוניברסיטה העברית) על עיצובו של הזיכרון הקולקטיבי בעקבות טראומה לאומית מסוג זה. האם רציחות פוליטיות אכן יכולות לשנות את מהלך ההיסטוריה? האם יש מכנה משותף בין רוצחי מנהיגים? וכיצד משמרים או משכיחים עמים ואומות את זיכרון הרצח?

אדרבא, הפודקאסט מבית האוניברסיטה הפתוחה וגלי צה”ל, הוא ניסיון לגשר בין המחקר הישראלי המרתק, שנחבא לעתים במוסדות המחקר, לבין הקהל הרחב. מגישיו, פרופ’ תמר הרמן ופרופ’ אורן סופר, משוחחים עם חוקרים ישראלים מהשורה הראשונה בנושאים מגוונים – מקניות ועד חתונות, מארוחות ערב משפחתיות ועד פריון – ומאפשרים לכולנו נקודת מבט נוספת על היבטים בחיינו, הנראים לנו לעתים כמעט מובנים מאליהם.

פרופ’ תמר הרמן, פרופסור למדע המדינה באוניברסיטה הפתוחה ובמכון הישראלי לדמוקרטיה. מומחית לדעת קהל ועמדות הציבור וכן לחברה אזרחית ולמחאה פוליטית.

פרופ’ אורן סופר, פרופ׳ לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה ודיקן הפיתוח וטכנולוגיות הלמידה בה. מחקריו עוסקים במדיה מגוונים ובתקופות היסטוריות שונות, ובשינוי שחל באקולוגיה התקשורתית בעידן המדיה החדשים.

האירוע יתחיל בשעה 21:00

https://bit.ly/2oPOSfs

Message publisher
תמר הרמן tamarhe@openu.ac.il
Full address
טוקהאוס, תל אביב יפו, ישראל
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added