< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // סדרת מפגשים: הטמעת זכויות בעלי-חיים בהוראה בבית-הספר (אריאל צבל) [טבעון] מפגש ראשון=25.10.18

Message URL: https://www.hum-il.com/message/8071111/

ב-25 באוקטובר תיפתח במכללת אורנים (בקריית טבעון) ההשתלמות “הטמעת זכויות בעלי-חיים בהוראה בבית-הספר” בהנחיית ד”ר אריאל צבל ובהשתתפות מרצים אורחים. ההרשמה פתוחה עכשיו באתר מכללת אורנים.

ימי ה’, 14 מפגשים (סה”כ 56 שעות) 19:00-16:00. ההשתלמות מיועדת לעובדי הוראה עם עדיפות לעוסקות/ים בחינוך כיתה, בייעוץ חינוכי ובריכוז שכבה; פתוחה גם לקהלים אחרים. גמול השתלמות במסלול אישי, באחריות הסטודנט. יש למלא טופס בקשה למפקח על ההתפתחות המקצועית במחוז עבודתכם, בצירוף תוכנית הקורס, לפחות חודש וחצי לפ

ני מועד פתיחת ההשתלמות. את הבקשה הזו יש להגיש החל מן השבוע הבא (אנא פנו אלי בטרם הגשת הבקשה בגלל עיכוב טכני מול הפיקוח). שכר לימוד: 2,000 ש”ח. נושאים מרכזיים * הזיקה בין זכויות בעלי-חיים ובין תחומי לימוד ומסגרות פעילות אחרות בבית-הספר. * הטיפול בנושא שנוי במחלוקת במסגרות של חינוך ממוסד וייחודם של בעלי-חיים בהקשר זה. * חשיבותה של ההתייחסות הביקורתית לקשרי אדם-חיה בחינוך הממוסד. * מקומם של בעלי-חיים בחייהם של ילדים ומחנכיהם: מגע ישיר, מסגרות חשיבה ויחס רגשי. * חשיבה מחודשת על יחסי אדם-חיה: יחסי שימוש לעומת יחסים חברתיים.

לפרטי התכנית הקליקו כאן

Message publisher
דרורה ברוק drora.bruck@gmail.com
Full address
מכללת אורנים, קריית טבעון
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added