< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לימודים: נמשך הרישום לתכנית מ.א. החדשה בלימודי תרבות [חיפה] דדליין=לא צויין

Message URL: https://www.hum-il.com/message/8041717/

חברי/ות הרשת היקרים/ות,
אם ידוע לכם על בוגרי/ות ב.א במדעי הרוח או במדעי החברה המעוניינים/ות ללמוד לתואר שני בלימודי תרבות אנא הפנו אותם למודעה הבאה.

התכנית החדשה לתארים מתקדמים בלימודי תרבות של הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה שמחה להודיע על המשך ההרשמה למחזור שני לתואר מ.א. בלימודי תרבות.
התואר מיועד להכשרה מתקדמת של סטודנטים לחקר תרבות גבוהה ופופולרית, הבנת תהליכים תרבותיים, מגעים בין-תרבותיים, מאבקים ומלחמות-תרבות בתוך ומחוץ לחברה הישראלית. התכנית אף פותחת צוהר למגוון גישות ביקורתיות לגבי היבטים פילוסופיים, פסיכולוגיים, חברתיים, חזותיים, אתיים ואמנותיים של התרבות בת-זמננו, כולל תרבויות עירוניות, תרבות האוכל, תרבות והומור, תרבות הגוף, תרבויות-נגד, מגדר ומיניות ועוד.
העשייה התרבותית הענפה בישראל, הן באמנויות הפלסטיות ואמנויות הבמה והן בארגון, ניהול וריכוז של מחלקות תרבות, מופעים, גלריות וחללי תצוגה, מגבירה את הצורך בכלים להבנה תרבותית מעמיקה ומקיפה. התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, במסלול המחקרי ובמסלול ללא תזה, מעניקה אמצעים משמעותיים להבנת מנגנונים תרבותיים מורכבים ודינמיים וביטוייהם על מסכי הטלוויזיה, הקולנוע, האינטרנט, התקשורת המקוונת, האנימציה, הפרסום, הספרות והאמנויות.
סטודנטים מתאימים שיש להם ב.א במדעי הרוח ו/או במדעי החברה מוזמנים לפנות לתכנית החדשה לתואר שני בלימודי תרבות
לצורך קבלת מידע נוסף ולרישום.

לינק למתעניינים/ות בתואר שני בלימודי תרבות
http://macs.haifa.ac.il/index.php/he/

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added