< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לכנס: הכנס ה-53 של האגודה הסוציולוגית בנושא: "ירושלים של מטה: סוציולוגיה של מורכבות" [העברית, ירושלים 02/22] דדליין=3.11.21

Message URL: https://www.hum-il.com/message/1092602/

הכנס ה-53 של האגודה הסוציולוגית יתקיים בין התאריכים 8-9.02.2022, באירוח המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים.

נושא הכנס השנה הוא “ירושלים של מטה: סוציולוגיה של מורכבות”.

 

ירושלים משמשת כמטאפורה לסוגיית המורכבות המעסיקות את הסוציולוגיה: מרחב שלוכד בתוכו ריבוי וגיוון של היסטוריות, פערים, סכסוכים, חלומות, גבולות וחומות, כיבוש וקולוניאליזם, א.נשים וקהילות; מרחב מכיל הצטלבויות מרובות. ירושלים, במובן של היותה גם מרחב חברתי וגיאוגרפי קונקרטי, מדגימה באופן מקומי וחד (אי-)סדר חברתי מורכב.

 

כנס האגודה הסוציולוגית הישראלית ה-53, שיתארח באוניברסיטה העברית בירושלים, יאפשר הזדמנות להתייחס למורכבות החברתית של ירושלים העיר, ולמורכבות המיוצגת על ידה – זאת על מנת לעורר דיון בשאלות היסוד עימן מתמודדת הסוציולוגיה מראשיתה: כיצד יש להבין מבנים חברתיים כמורכבים? כיצד ניתן להתייחס לאינטראקציות חברתיות כמרובות וסבוכות? או למערכות של אינטרסים, יחסי כוח, מאפיינים תרבותיים, זהויות, הצטלבויות ושזירות שונות של דפוסי התנהגות? התייחסות למושג ה”מורכבות” בסוציולוגיה כהסבר לאירועים, תהליכים והתנהגויות, מזמין גם דיון באתגרי החברה בישראל ובעולם בעת הנוכחית.

http://www.israel-sociology.org.il/uploadimages/kolkore2022.pdf

Message publisher
אליאב גוטמן מזכיר האגודה הסוציולוגית הישראלית Secretary@israel-sociology.com
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added