< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לתכנית: בית החינוך למדעי הרוח למורות ולמורים [אונ' חיפה] דדליין=30.9.20

Message URL: https://www.hum-il.com/message/0090501/

בית החינוך “דרך רוח” למורות ולמורים באוניברסיטת חיפה מהווה מקום ללמידה, לחשיבה, להחלפת רעיונות וליצירת קהילה רחבה ויוזמת של מורות ומורי מדעי הרוח מבתי הספר היסודיים, מחטיבות הביניים ומבתי הספר התיכוניים. תכנית הלימודים חוצה את תחומי מדעי הרוח השונים ונועדה להעשיר את ההשכלה הכללית של המורות והמורים, את יכולות הקריאה הביקורתית שלהםן, את היצירתיות וכן ולטפח את יכולות המחקר והכתיבה.

 

בתכנית הלימודים ובקורסים השונים מושם דגש מיוחד על בניית ציר זמן היסטורי-כרונולוגי ועליו מאורגנות היצירות ההגותיות, הפילוסופיות, ההיסטוריות והספרותיות.

תכנית הלימודים כוללת קריאת מסות מופת של יוצרות ויוצרים מהארץ ומהעולם כגון: מישל דה מונטיין, פרידריך ניטשה, זיגמונד פרויד, קלוד לוי שטראוס, וירג’יניה וולף, ג’ורג’ אורוול, אלבר קאמי, ז’קלין כהנוב, רונית מטלון, מיכל בן נפתלי ועוד;

כמו כוללת התכנית קריאה ודיון במיתולוגיות יווניות וגרקו-רומיות המהוות מקור ובסיס לצורת המחשבה המערבית, לספרות, האמנות והאדריכלות, למדע ולטכנולוגיה ואפילו למשחקי המחשב שצורכים ילדים ובני נוער.

קורס מיוחד יוקדש לכתיבת מסה אישית של כל אחד מהסטודנטים בליווי צמוד במטרה לפתח מחשבה מולטי-דיספלינרית מקורית, לעודד הבעה עצמית, להעצים את יכולות הכתיבה של המשתתפים ולהקנות להם כלים שיסייעו בהנחיה של תלמידים בתחומים שונים של מדעי הרוח.

 

התכנית מיועדת למורות ולמורים בעלי תואר ראשון המלמדות ומלמדים בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובבתי הספר התיכוניים.

 

  • הלימודים יתקיימו באוניברסיטת חיפה* למשך שנה בימי שני בין השעות 8.30-16.00 (לפי לוח השנה האקדמי)
  • בקבוצה ישתתפו עד 25 משתתפות ומשתתפים (הקבוצה תחולק באופן שווה עד כמה שניתן בין מורות ומורים מבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים).
  • גמולי השתלמות לזכאים בכפוף לרפורמות
  • נקודות זכות אקדמאיות יינתנו למשתתפות ולמשתתפים לטובת המשך לימודים באחד מחוגי הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה.
  • שכר הלימוד: 3000 ש’
  • הקבלה ללימודים מותנית בראיון

*אם לא יתאפשר לקיים מפגשים פיזיים באונ’ יתקיימו הלימודים באופן מקוון

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe8KCQdsPbBuHv30wDuBm0KaeOQ2Xer6wUymaAhfqRIOndqUQ/viewform?fbclid=IwAR3POVi6pvV2gLCVAg9DOpuI5C1tOYecD9Kxc2rvYVH2Rhej68qESyoO7sE

Message publisher
ליאור פרלמן - מנהל שותף דרך רוח 050-5875544 liorp67@gmail.com http://www.derechr.org.il/
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added