< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לסדנה: סדנת מחקר לחוקרי החברה האזרחית והפילנתרופיה [ירושלים 03/20] דדליין=15.12.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9120811/

המרכז לחקר החברה האזרחית והפילנתרופיה בישראל באוניברסיטה העברית מזמין חוקרים וחוקרות צעירים (תלמידי פוסט-דוקטורט, דוקטורט ותואר שני מחקרי) להגיש מועמדות לסדנה לחוקרי החברה האזרחית בישראל. הסדנה תיערך באוניברסיטה העברית בירושלים ביום שלישי ה- 2020.3.24 .
מטרת המרכז היא קידום המחקר והידע אודות החברה האזרחית, המגזר השלישי והפילנתרופיה
בישראל וכחלק ממטרה זו תיערך סדנת המחקר לחוקרים צעירים.

אודות הסדנה:
מטרתה של הסדנה היא לשמש במה לקידום מחקריהם של המשתתפים וכהזדמנות להיכרות, דיון משותף וקבלת משוב מעמיתים ומחברי סגל החוקרים את החברה האזרחית בישראל. הסדנה פתוחה לחוקרים העוסקים בסוגיות של החברה האזרחית, השתתפות אזרחית, פילנתרופיה, התנדבות ונתינה מפרספקטיבות ותחומי דעת שונים ביניהם עבודה סוציאלית ועבודה קהילתית, סוציולוגיה, מדע המדינה, מדיניות ציבורית, כלכלה, אנתרופולוגיה, גיאוגרפיה ותכנון, תקשורת, מנהל עסקים, היסטוריה, חקר התרבות, ודיסציפלינות קרובות.

מבנה הסדנה:
המפגש יוקדש להצגת עבודות מחקר )כולל מחקרים בתהליך(, דיון וקבלת משוב מחברי סגל ומעמיתים. המשתתפים בסדנה ישלחו מסמך קצר אודות המחקר המוצג כחודש מראש על מנת לאפשר קריאה על ידי המשתתפים האחרים והמתדיינים.

עמידה בלוח הזמנים הכרחית להשתתפות בסדנה:

דוגמאות לנושאים אפשריים להצגה בסדנה:
היבטים שונים של נתינה פורמלית ולא-פורמלית בקרב קבוצות שונות בחברה הישראלית; סוגיות בהתנדבות ומאפייניה בקרב קבוצות שונות בישראל; מגמות ושינויים בפילנתרופיה הישראלית; סוגיות בניהול ארגונים, מתנדבים ופילנתרופיה; סוגיות באקטיביזם, מחאה, תנועות חברתיות ושינוי חברתי בישראל; שותפויות בין-מגזריות ויחסי החברה האזרחית עם הממשלה וארגונים עסקיים; מדיניות כלפי החברה האזרחית, ההתנדבות והפילנתרופיה בישראל; יזמות חברתית ויזמות חברתית-עסקית.

הגשת מועמדות:
חוקרות/ים המעוניינות/ים להציג מחקר בסדנה מתבקשות/ים לשלוח תקציר של המחקר המיועד בהיקף של עד 500 מילים בעברית או באנגלית. יש לפרט אודות רציונל המחקר, רקע תיאורטי, שיטה, ממצאים ומסקנות )אם ישנם(. ניתן להגיש תקצירים של מחקרים בתהליך. יש לצרף לתקציר את הפרטים הבאים: שם המגיש/ה, שיוך חוגי ומוסדי, סטטוס אקדמי, פרטי מייל וטלפון.
את התקצירים (וגם שאלות כלליות אחרות אודות הסדנה) יש לשלוח למרכז לחקר החברה האזרחית והפילנתרופיה בישרטל במייך philanthropy@savion.huji.ac.il עד לתאריך 15.12.2019. תשובות יינתנו במהלך חודש ינואר 2020.

נשמח לראותכם/ן בסדנה!

Message publisher
מירב אשכנזי אנור philanthropy@savion.huji.ac.il
Full address
האוניברסיטה העברית הר הצופים, Jerusalem
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added