< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // לכנס השנתי הרביעי של האגודה הישראלית לחקר דתות [אונ חיפה 03/19] דדליין=1.10.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/9081915/

אנו שמחים לפרסם את הקול הקורא לכנס השנתי הרביעי של האגודה הישראלית לחקר דתות, אשר יתמקד בנושא “טקס ופולחן” ויערך ב-19 במרץ 2020 באוניברסיטת חיפה בחסות תכנית הלימודים לתואר שני בהתמחות במדעי הדתות.

נושא הכנס מתייחס לתחומי מחקר רחבים. הראשון בהם עוסק בטקסים ובפולחנים – מתקופות קדומות ועד ימינו – המשקפים צורות ותפיסות שונות של פרקטיקות דתיות. השני עוסק במחקר המודרני של טקס ופולחן, זה שואף להגדיר את התופעה של הריטואל לאור ביטוייה המגוונים. השלישי, עוסק בגופה של תיאוריית הריטואל.

הרצאת הפתיחה תינתן על ידי ד”ר Andrea Kucharek מאוניברסיטת היידלברג, העוסקת בחקר טקסי קבורה במצרים העתיקה.

אנו מעודדים הגשת הצעות להרצאות המתכתבות עם נושא הכנס, וזאת כפי שצוין, במגוון של תחומים וגישות דיסציפלינריות. חוקרים וחוקרות המעוניינים להציג את מחקרם בכנס – בעברית או באנגלית – מוזמנים לשלוח תקציר (עד 300 מילים) של ההרצאה המוצעת לכתובת הדוא”ל israel.iasr.2015@gmail.com . מועד אחרון להגשת הצעות ותקצירים נקבע לתאריך 1.10.2019. הוועדה האקדמית של הכנס תיידע את מגישי ההצעות על החלטותיה עד לתאריך 1.11.2019. לרשות כל דובר תעמודנה 20 דקות להרצאה ו-10 דקות נוספות לדיון ולשאלות.

חוקרים המבקשים שהצעותיהם תובאנה לדיון צריכים להיות חברים באגודה. על מנת להצטרף לאגודה, אנא לחצו על הקישור https://iasr2015.wordpress.com .

הוועדה האקדמית:

עמוס מגד, משה בלידשטיין, איתמר גרינולד, נירה פנסר ושי פררו.

קישור

Message publisher
ד"ר שי פררו מזכיר האגודה הישראלית לחקר דתות shaiferaro@gmail.com
Full address
אוניברסיטת חיפה
Map
Sharing and Saving

 

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added