< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

קול קורא // מאמרים (כתב עת וספר): מזרחים ומזרחיות במשפט הישראלי (יפעת ביטון וקארין כרמית יפת) דדליין לתקצירים=1.3.19

Message URL: https://www.hum-il.com/message/8081301/

שלום לכולן/ם,

מצ”ב קול קורא למאמרים בנושא “מזרחים ומזרחיות במשפט הישראלי” עבור ספר וגיליון ייעודי של כתב העת של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה “משפט וממשל”.

פרטי הגשה ולוחות-זמנים:
1. המערכת מזמינה כותבות וכותבים להגיש תקציר מקדים למערכת (עד 500 מילים), וזאת כדי לוודא שהנושא שנבחר מתאים לתימת הגליון והספר. המועד האחרון להגשת התקציר הוא 1.3.2019.
2. הגשת המאמר: לאחר קבלת אישור רשמי בכתב מטעם המערכת, על הכותבות/ים יהיה למסור את המאמרים בגרסתם המלאה עד לתאריך 1.11.2019. יש להגיש את המאמר בהתאם לכללי העריכה הנהוגים בכתב-העת, אותם ניתן למצוא באתר הבית: http://weblaw.haifa.ac.il/he/Journals/lawGov/Pages/upload.aspx
3. יודגש כי אין בפרוצדורה זו כדי להבטיח את פרסום המאמר ב”משפט וממשל” או בספר. כל המאמרים שיוגשו יעברו שיפוט פנימי במערכת כתב-העת, וכן יישלחו לשיפוט חיצוני אנונימי, על מנת לבחון את התאמתם לפרסום. יודגש כי בשל ההיקף המוגבל של הגיליון המיוחד, קבלת מאמר לפרסום במסגרת הספר לא תבטיח את פרסומו גם בכתב העת.

לשליחת תקצירים או לפרטים נוספים ולבירורים ניתן לפנות לד”ר קארין כרמית יפת, בכתובת דוא”ל: Kyefet@univ.haifa.ac.il. נא לציין בכותרת הדוא”ל “משפט וממשל: מזרחיות ומשפט”.

בברכה,
פרופ’ יפעת ביטון וד”ר קארין כרמית יפת
עורכות הספר והגיליון המיוחד

http://law.haifa.ac.il/index.php/he/lawgov-kolkore

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added