< Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->

אירוע // וובינר: סוגיות בהתכווננות לקריירה אקדמית (שלהבת עטר-שוורץ) (סדרת מעברים) [מקוון] 19.1.22

Message URL: https://www.hum-il.com/message/2011500/

סוגיות בהתכוננות לקריירה אקדמית.  מפגש עם פרופ’ שלהבת עטר-שוורץ מבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית, יום רביעי, ה-19 בינואר 2021, משעה 16:00 עד 17:00.   זום המפגש זמין כאן. 

במפגש נדבר על התכווננות משלב התואר השני לקריירה אקדמית הן מבחינת פרסומים והמאמצים להכנת תיק אקדמי מוצלח, הן מבחינת נטוורקינג, יחסים בינאישיים, עבודה במהלך לימודי הדוקטורט, פוסט דוקטורט ועוד. שלהבת תספר מנסיונה על ההשתלבות בעולם זה, כולל היתרונות, האתגרים והמאמצים הכרוכים בהשתלבות בעולם האקדמיה.

שלהבת עטר-שוורץ היא פרופסור מן המניין בבית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית האוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר לימודי הדוקטורט שלה באוניברסיטה העברית, שלהבת הייתה פוסט-דוקטורנטית במשך שנה באוניברסיטת יורק ובשנה השנייה באוניברסיטת אוקספורד באנגליה. ענף המחקר המרכזי של שלהבת מתמקד ברווחת הילד, הן בקהילה והן בהשמה חוץ-ביתית. שלהבת פרסמה בצורה נרחבת בנושאים שקשורים למוגנות, איכות חיים, תמיכה חברתית ותפקודם הפסיכוסוציאלי והחינוכי של ילדים בפנימיות חינוכיות ופנימיות לילדים בסיכון. כמו כן היא חוקרת היבטים שונים המתייחסים למשפחה בת זמננו ולהשלכותיהם על ילדים ובני נוער בקהילה, כדוגמת גירושי הורים. מחקריה מתבססים רבות על נקודת המבט של הילדים עצמם והם מתאפיינים בראייה אקולוגית-חברתית הרואה את הילד כמושפע מגורמים אישיים, משפחתיים וקונטקסטואליים רחבים יותר. שלהבת מעורבת בוועדות וביוזמות שונות לקידום רווחתם של ילדים, בכלל, ובהשמה חוץ-ביתית בפרט. למשל, היא מונתה על ידי משרד הרווחה לעמוד בראש הוועדה שניסחה את מסמך המומחיות בתחום ילד ונוער לעובדים סוציאליים. היא חברה בוועדה שמגשרת בין מחקר לפרקטיקה בתחום רווחת הילד של משרד הרווחה, בוועדות של ארגונים ללא מטרות רווח למען ילדים בהשמה חוץ-ביתית, ועוד.

הצטרפות לערוץ היוטיוב שלנו כאן.   לרשימת התפוצה והאתר כאן.  ליומן הפעילות שלנו כאן.

בברכה,

דוד לוי פאור

* (סדרתמעברים)

You will get reminders 10 ,5 ,2 days before the event
Event successfully added